Gadgetzan - další tři nové karty!

Dnes tu pro vás máme po jedné nové kartě pro každou classu, jež je zastoupena frakcí Jade Lotus. Všechny jsou luxusní a už se velice těšíme, až se hráči budou předhánět ve vyvolávání Jade Golema. Jak se vám líbí tyto karty?

 


Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Jerryky
Jaroslav Kovář

Jerryky je autorem 259 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Hombre 24.11.2016 11:19

Igi
hele tys napsal jaký má zápory a já klady (a spetl jsem se u těch sošek) a oba jsme tu druhou kategorii vynechali ... To co jsi napsal jsem nikdy nerozporoval, tak to prosím neber tak osobně :-)
Neboj neberu to osobně, ale mám za to že když chce někdo diskutovat měl by diskutovat pouze v případě že buď:1. Souhlasí s již vyřčeným a chce to doplnit2. Nesouhlasí s již řečeným a dokáže se vypořádat s argumenty se kterými nesouhlasíJinak se nejedná o diskuzi ale bezvýznamné žvatlání a to je pro všechny jen ztráta energie a času.Já se snažil vystihnout i klady, ale tahle karta jich moc nemá a všechny klady které má se můžou snadno u této karty otočit v zápory a navíc oproti záporům té karty jsou i ty klady které by mohla teoreticky mít jaksi v drtivé menšině(co myslíš?), proto se zdá že jsem jen vypichoval zapory, když se podíváš pozorně zjistíš že jsem se snažil hledat i klady.Zkráceně řečeno: Je jednoduché tvrdit že kočka je pes, když se nedokážeš vypořádat s argumentem že to zvíře leze po stromech, loví myši a mňouká.

Igi 24.11.2016 08:21

hele tys napsal jaký má zápory a já klady (a spetl jsem se u těch sošek) a oba jsme tu druhou kategorii vynechali ... To co jsi napsal jsem nikdy nerozporoval, tak to prosím neber tak osobně :-)

Hombre
Jeziši já jsem nepsal jenom svůj názor že se ta karta nebude hrát, ale že je slabá a hlavně jsem uvedl důvody proč kterým ty jsi se vyhnul a jen si popsal teoretické možnosti které hrajou pro devolve, ale nemyslíš si že i kdyby bylo pravda co říkáš že to moje argumenty nepřeváží?... Jinak shaman ma earth shock za jednu many aby si poradil s nabufovaným minionem coz samozřejmě platí jen v případě menšího poctu vice nabufovanych minionu v pripadě že by jsi se chtěl vyporadat s miniony nabufovanymi 1/1 tema novyma kartama tak ty stejně tahla karta reší jen obtížně protože po devolve na tom casto budeš ještě hůř a ještě nepřítelovi mužeš darovat nejakou abilitu a ještě navic mu uzdravis miniony porad by jsi tuhle kartu nezavrhoval? protože jestli mysliš těma novýma soškama jak píšeš jadegolema tak těm stoupá i manacost..takže naopak kartou devolve budes protihráči který bude hrát jadegolemy pomahat menit jadegolemy na miniony s nějakou abylitou deatratlem atd. o tom že to nejen obchazi deathratle ale i to deathratle muze protivníkovy darovat ani nemluvě. Prostě dvakrát měř než jednou něco napíšeš!

Hombre 23.11.2016 19:04

Igi
On ten devolve má své výhody: obcházi deathrathle, necílovatelnost, buffy, vysmívá se těm novejm soškám a i ty vypadlé příšery budou v průměru slabší než originál (a taky mimo téma balíku). Jasně ,že jde o boardclear, co vlastně žádnej boardclear není :-) a vlastně nikdy se nedá zahrát pořádně. Nicméně bych tuhle kartu úplně nezavrhoval, protože zejména za 4 měsíce může (ale nemusí) být na metě spoustu buffacích a jade balíků a pak by možná jedna kopie se někam vejít mohla.
Jeziši já jsem nepsal jenom svůj názor že se ta karta nebude hrát, ale že je slabá a hlavně jsem uvedl důvody proč kterým ty jsi se vyhnul a jen si popsal teoretické možnosti které hrajou pro devolve, ale nemyslíš si že i kdyby bylo pravda co říkáš že to moje argumenty nepřeváží?... Jinak shaman ma earth shock za jednu many aby si poradil s nabufovaným minionem coz samozřejmě platí jen v případě menšího poctu vice nabufovanych minionu v pripadě že by jsi se chtěl vyporadat s miniony nabufovanymi 1/1 tema novyma kartama tak ty stejně tahla karta reší jen obtížně protože po devolve na tom casto budeš ještě hůř a ještě nepřítelovi mužeš darovat nejakou abilitu a ještě navic mu uzdravis miniony porad by jsi tuhle kartu nezavrhoval? protože jestli mysliš těma novýma soškama jak píšeš jadegolema tak těm stoupá i manacost..takže naopak kartou devolve budes protihráči který bude hrát jadegolemy pomahat menit jadegolemy na miniony s nějakou abylitou deatratlem atd. o tom že to nejen obchazi deathratle ale i to deathratle muze protivníkovy darovat ani nemluvě. Prostě dvakrát měř než jednou něco napíšeš!

Igi 23.11.2016 17:42

On ten devolve má své výhody: obcházi deathrathle, necílovatelnost, buffy, vysmívá se těm novejm soškám a i ty vypadlé příšery budou v průměru slabší než originál (a taky mimo téma balíku). Jasně ,že jde o boardclear, co vlastně žádnej boardclear není :-) a vlastně nikdy se nedá zahrát pořádně. Nicméně bych tuhle kartu úplně nezavrhoval, protože zejména za 4 měsíce může (ale nemusí) být na metě spoustu buffacích a jade balíků a pak by možná jedna kopie se někam vejít mohla.

Hombre 23.11.2016 12:38

....zato ten Jade idol mi přijde hodne silnej zvlast kdyz ma druid raven idol a muze si s trochou stesti vyčarovat dalsi kopii tohohle kouzla pak uz jenom aukcionar, inervate a protivník má vážné problémy jeste bych pridal něco kolem malygose a je vystaráno... .

lojza 23.11.2016 12:02

Hombre
Podle mě se mýlíš a tahle karta nejen že není OP ale dokonce se podle mě bude hrát pouze sporadicky tak maximálně v nějakém tomu vhodném brawlu. Je to protože board clear je to proti slabým minionům za 1 many ale i tak ti to da taunty a nebo treba 1/1 murloca který je stejně silný jako nekteří minioni za 1 many...jinak když bude mít protivník třeba miniony za 3 many a ty pouzijes devolve na boardu se ukáže spousty minionu za 2 jako laskavá babička, nebo nějaký jiný 3/2 minion což není oproti minionům za 3 many zas tak velký rozdíl dokonce si můžeš i pohoršit...takže jediná výhoda je náhodnost devolvovaných minionů která může rozhodit protivníkovu strategii, ale i když pominu fakt že si devolvem mužeš i pohoršit (třeba změnou 6-tkového miniona na opici atd.) pořád je ve hře velice důležité tempo a k tomuhle ti tahle karta nepomůže a na vyrušení strategií ma shaman lepší karty jako je hex nebo silence. U evolve to fungovalo protože jsi mohl počistit board minioni tak aby většina přežila dát evove a měl jsi je o jednu manu dražší a ještě k tomu s plnými životy udevolve to funguje přesně obráceně a je zajímavě ze evolve je za 1 many a devolve karta uplně k ničemu za many 2. Takže suma sumárum tuhle kartu bychom možná občas viděli ve hře kdyby byla za 0 many takhle budu hodně překvapený když tohle potkám.
Tjn, to je maximalne do nejakeho fun baliku pripadne mozna do areny, tam bych to asi i vzal, ale do normalnich baliku ani nahodou

Hombre 23.11.2016 09:50

Don Tettino
OK... prva vec, v HS nie som odbornik, ale pride mi to Devolve ako totalne OP karta... Ak si super vysumonuje par minionov, tak uz len fakt, ze z nich bude mat random znamena, ze sa mu vsetky premenia na totalny bulshit, pretoze random je 99% bushit. Nehovoriac o tom, ze ak su o jednu manu lacnejsi, je to skoro boardclear... za 2 many... Opravte ma prosim, ak sa mylim...
Podle mě se mýlíš a tahle karta nejen že není OP ale dokonce se podle mě bude hrát pouze sporadicky tak maximálně v nějakém tomu vhodném brawlu. Je to protože board clear je to proti slabým minionům za 1 many ale i tak ti to da taunty a nebo treba 1/1 murloca který je stejně silný jako nekteří minioni za 1 many...jinak když bude mít protivník třeba miniony za 3 many a ty pouzijes devolve na boardu se ukáže spousty minionu za 2 jako laskavá babička, nebo nějaký jiný 3/2 minion což není oproti minionům za 3 many zas tak velký rozdíl dokonce si můžeš i pohoršit...takže jediná výhoda je náhodnost devolvovaných minionů která může rozhodit protivníkovu strategii, ale i když pominu fakt že si devolvem mužeš i pohoršit (třeba změnou 6-tkového miniona na opici atd.) pořád je ve hře velice důležité tempo a k tomuhle ti tahle karta nepomůže a na vyrušení strategií ma shaman lepší karty jako je hex nebo silence. U evolve to fungovalo protože jsi mohl počistit board minioni tak aby většina přežila dát evove a měl jsi je o jednu manu dražší a ještě k tomu s plnými životy udevolve to funguje přesně obráceně a je zajímavě ze evolve je za 1 many a devolve karta uplně k ničemu za many 2. Takže suma sumárum tuhle kartu bychom možná občas viděli ve hře kdyby byla za 0 many takhle budu hodně překvapený když tohle potkám.

Don Tettino 23.11.2016 00:21

OK... prva vec, v HS nie som odbornik, ale pride mi to Devolve ako totalne OP karta... Ak si super vysumonuje par minionov, tak uz len fakt, ze z nich bude mat random znamena, ze sa mu vsetky premenia na totalny bulshit, pretoze random je 99% bushit. Nehovoriac o tom, ze ak su o jednu manu lacnejsi, je to skoro boardclear... za 2 many... Opravte ma prosim, ak sa mylim...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet