Hrdina
Garrosh Hellscream. Žádné jiné jméno nemá v aktuálním lore tak velký zvuk jako tento mag'hari ork. Možná ho považujete za zrádce a kdo ví co ještě, nemůžeme však pominout, že je skutečně velkým válečníkem. Prošel si řadou bitev a právě cti a podobných vlastností si cení nejvíce. Ano, možná mu skutečně trochu „rupe v bedně“, ale na psychologa si tu hrát nebudu. Hlavní je, že by ho jen málo ras chtělo mít za soupeře (tedy, pokud pomineme fakt, že na něj jako na hlavního bosse datadisku netrpělivě čekají milióny hráčů WoW). Osobně se trochu divím, že padla volba právě na něj. Ano, v momentálním příběhu hraje skutečně asi největší roli ze všech warriorů, na druhou stranu je to ryze „Horďák“, ne? Ostatní hrdinové jsou přeci víceméně neutrální, případně alespoň ochotní naslouchat druhé straně. Tedy s výjimkou Gul'dana, který naopak jde proti oběma stranám, což v praxi také znamená, že nikomu nenadržuje. Ale z aktuálních událostí už víme, že stejný je i případ Garroshe. Poté, co byl posednut Sha of Anger, začal se vyhraňovat i proti Hordě a vybudoval si jistý kult osobnosti. Samozřejmě, z lore pohledu zde vždy budou paradoxy, například když si Hellscream povolá miniona „Stormwind Knight“, ale s tím se holt musíme smířit. Osobně mě nenapadá ani lepší kandidát na tento post. Pokud by vás napadl, můžete se o něj podělit v komentářích.Hero Power
Hero Power Garroshe Hellscreama bohužel řadím k těm nejslabším, jež můžeme vidět. Za 2 mana krystaly obdržíte jakési brnění s hodnotou Armor 2. To znamená, že zablokujete příští dvě poškození, jež váš hrdina obdrží. Efekt sám o sobě není špatný, ovšem v porovnání s jinými, které dokáží přímo ovlivnit stůl, nedosahuje jejich kvalit. To samozřejmě neznamená, že bude jeho balík špatný, nutno ovšem dodat, že pokud bude proti vám stát warlock, který si bude ke konci hry každé kolo lízat kartu, zatímco vy si tak akorát obléknete spoustu zbroje, budete zkrátka mít problém.Ability
A co tedy může warrior použít za schopnosti?Free (základní ability, které dostanete v úvodním balíčku):
Charge: Kupředu do boje! Abilita za 3 krystaly, která způsobí, že váš daný minion může útočit už v kole, kdy ho zahrajete, a ještě mu přidá 2 body k útoku navíc. To je velmi strašidelná kombinace! Nezapomeňte plně využívat její potenciál a šetřit ji na pozdější kola. Takový přichod miniona 9/5 sám o sobě není tak děsivý, protože většinou nebývá problém v takovém osmém kole udělit jednou ranou 5 poškození. Díky Charge však tento obr zaútočí okamžitě. Pozor na jednu nevýhodu této ability: Pokud jste bez karet a v pozdějších kolech si ji líznete, máte problém. Execute: Právě díky tomuto budete warriora nenávidět. Za pouhý jeden mana krystal zničíte soupeřova zraněného miniona. Má na stole neuvěřitelně silného jedince, kterému se po sebevražedném útoku vašeho slabého miniona spustila tak akorát krev z nosu? I to stačí, ho dorazí. [f=1]Heroic Strike: Důležitou taktikou warriora je útočení samotným hrdinou. K tomu slouží i tato abilita, která mu po dobu jednoho kola přidá 4 body útoku. Cena? Pouhé 2 mana krystaly. Poměr cena/výkon, který vás jistě potěší. Dokud nestojíte na druhé straně stolu.Common:
Cleave: Zasahovat pouze jeden cíl najednou je nuda. Pravý válečník se pozná tak, že umí trefit více much jednou ranou. O to se postará právě Cleave, který za 2 mana krystaly udělí 2 poškození do dvou soupeřových minionů. Akorát se zdá, že je náš Garrosh lehce opilý mocí nebo něčím silnějším, protože se sám nedokáže ani rozhodnout, koho vlastně zasáhne. Cíle jsou vybrány náhodně. Jedno menší úskalí této ability: Nemůžete ji použít na osamocenou jednotku, abyste totiž Cleave zahráli, musí mít soupeř na stole alespoň dva miniony. Shield Block: Navazujeme na tradici Hero Power. Další schopnost, která přidává Armor. Zde dostanete dokonce 5 Armor, ovšem co je podstatné, jedná se o jednu z mála karet, které warriorovi umožní přímé lízání karet. Už kvůli tomu je dobré ty 3 mana krystaly zaplatit. Whirlwind: Zde Garrosh konečně náležitě ukáže svou pravou povahu. Sám se asi nevyzná, kdo je jeho spojenec a kdo nepřítel. Zkrátka není čas zeptat se jednotlivých minionů, na čí straně jsou. A tak se zkrátka pustí do všech. Za 1 mana krystal udělí 1 poškození do všech minionů. Proto Whirlwind nepoužívejte, pokud by hrozilo, že to budete vy, komu způsobí větší paseku. Battle Rage: A zde lahůdka, která pasuje přesně k Whirlwind. Za každou poškozenou spojeneckou jednotku (včetně Garroshe samotného) si líznete kartu. To může znamenat, že zcela naplníte ruku za 2 mana krystaly. Opět ovšem existuje riziko, že v pozdějších kolech přijde Battle Rage jako jediný do vaší ruky a v tu chvíli je tato karta poněkud bezcenná. Inner Rage: Abilita zdarma, s dvojím využitím. To se mi líbí. Do jakéhokoliv miniona udělíte 1 poškození. Vhodné jako doražení něčeho, co s jediným životem paběrkuje na stole. Zároveň však poškozenému minionovi přidáte 2 do hodnoty útoku. Proto si takto můžete i posilovat své spojence. Výběr je na vás. Rampage: Inner Rage může být využit jako náběh na tuto další abilitu. Rampage trochu připomíná paladinovo požehnání, přidá totiž +3/+3 na libovolného miniona. Podmínkou ovšem je, že musí být zraněn. Za 2 mana krystaly další výhodný efekt. Slam: Za 2 mana krystaly udělíte kterémukoliv minionovi 2 poškození. Pokud to na jeho zabití nestačí, líznete ještě kartu. Ta by měla načatou práci dokončit.Rare:
Commanding Shout: Za 2 mana krystaly na své spojence zakřičíte. Počínáte si zkrátka jako správný velitel, který dokáže povzbudit k boji. Tento pokřik způsobí, že životy vašich minionů nemohou být redukovány na nižší hodnotu než 1, po celé vaše kolo. Pro pochopení, pokud zaútočí na miniona, poškození zpět dostanou. Kdyby je však mělo zabít, žijí nadále s jedním životem. To je kolikrát velmi ošklivé překvapení. Ke všemu si navíc budete moci i líznout kartu. Mortal Strike: Abilita známá hlavně z WoW. Za 4 mana krystaly udělíte 4 poškození. Pokud navíc umíráte, tedy máte 12 nebo méně zbývajícího zdraví, udělíte dokonce ránu za 6. Je to ovšem taková „pecka“? Jsem z něj velmi zklamán. Pokud porovnáme s jinými povoláními, například takový mág dokáže za stejnou cenu vykouzlit Fireball. Ten udělí také 6 zranění a navíc bez jakéhokoliv omezení či pravidel, za jakých to platí. K tomu je to free abilita. Mortal Strike jako rare je zkrátka podprůměrná karta. Upgrade!: Warrior je zjevně i technicky zdatný. Za 1 mana krystal si vylepší svou stávající zbraň způsobem +1/+1. To znamená, že s ní můžete máchnout jednou navíc, než se rozpadne, a její poškození je zvýšeno o 1. A co když žádnou zbraň nemáte? I na to Upgrade! myslí, vyvolá vám vlastní zbraň s vlastnostmi 1/3. Zkrátka se postará, abyste měli čím mlátit po zádech vaše nepřátele.Epic:
Brawl: Zaplacením 5 mana krystalů se na bojišti strhne malá rvačka, v níž bude první cenou to nejdražší – přežití. Zahráním Brawl totiž zničíte všechny miniony kromě jediného. Aby to bylo správně zmatečné, ten je vybrán náhodně. Jedná se tedy o kartu, která může rozhodnout hru. Ale pro obě strany. Dejte si při jejím hraní pozor a náležitě zvažte veškerá rizika! Shield Slam: Konečně způsob, jak využít vaši zbroj. Hero Power zde začne dávat smysl. Udělíte do cíleného miniona tolik poškození, kolik je hodnota vašeho Armor. Za jediný mana krystal. V nejhorším případě byste měli spolu s Hero Power udělit 2 poškození za 3 mana krystaly, ale většinou je to větší číslo.Možná přijde i otec
Rodinný odkaz Hellscreamů je veliký. Legendární Grommash Hellscream a jeho Gorehowl (momentálně sloužící Garroshovi) se již třesou v balíku, aby spatřily světlo světa. Jejich přítomnost na bitevním poli jistě způsobí jen zkázu, koneckonců, udělejte si obrázek sami.Strategie
Warriorův hrací balíček je sám o sobě velmi zajímavý. Oproti některým dalším povoláním dávají mnohé karty velký smysl zahrané najednou, z čehož následně warrior vytěží maximum. Takovéto funkční kombinace karet (takzvaná comba, ale neplést se schopností karet rogua) jsou zničující a mají velký efekt na bitevní pole. Nezapomeňte však, že je jejich zahrání složitější, potřebujete totiž více karet k jejich provedení. Je jen na vás, zda se vrhnete na jejich užívání. Jako správný válečník budete využívat i sám sebe, jako bojovou sílu. To znamená, že se do boje vrhnete ozbrojeni spoustou různých zbraní a obtěžkáni zbrojí. Na závěr si prohlédněte některé z nich.Naposledy upravil/a Glea'ar 21.03.2014 v 15:17:15.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Blam 10.10.2013 09:32
Kersin 09.10.2013 22:47
Blam 09.10.2013 20:08
Kersin 08.10.2013 11:55
Neřkuli, že Garrosh ( pokud si vše pamatuji správně ) nedokázal nic o čem by stálo za to hovořit ( v dobrém ). Pouze zavraždil Cairna, vyvolal zpět nesmysle a zabil Mistra Pandičku!
Kersin 08.10.2013 11:53
Dav6 02.09.2013 10:38
Já doufám že časem si budu moct vybrat za každou classu z několika hrdinů
Blam 01.09.2013 22:18
Bellatrix 01.09.2013 21:54
Mně se u Garroshe nelíbí to, že je to hrdina v podstatě až z Cata a MoP (pač ve WotLK byl sice důležitej, ale fakt ne až tak, aby z něj byla takováhle ikona, o BC ani nemluvě). Kdežto ti ostatní, to jsou prostě hrdinové napříč univerzem, většinou ještě z Warcraftu. Gul'dan, Thrall, Uther, Jaina, Malfurion... Garrosh se mezi ně nehodí. Totéž Anduin, ale to je aspoň fajn kluk a lepší adept na priesta mě nenapadá. Na warra jsou jich takřka desítky.
Dav6 01.09.2013 21:44
Varian je dobrej za toho bych hrál rád U hordy by byl lepší Grom
Blam 01.09.2013 20:52
Varian je dobrej nápad, to je pravda ... Ale zase je tu ten paradox, že je až moc zapálen pro alianci a podobná jednoznačnost platí i pro Groma. Nejlepší by tedy z nich byl Broxigar ... a ten mi vedle Garroshe přijde jako menší ikona
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet