Warlock Deck Preview

http://hearthstone.cz//pic//clanky/warlock/warlockpreview
Paktují se s démony. Jsou schopni obětovat své přátele, aby posílili sami sebe. Zkrátka ideální spojenci pro boj. Opravdu byste chtěli spolupracovat s warlockem? Tento černokněžník kolem sebe rozsévá strach a děs. Níkdo si před ním nemůže být jistý. Podívejme se, jak démoni z Twisting Nether pomáhají těm, kdo je uctívají!

Hrdina

Nejprve trocha bleskového lore přehledu. Na Draenoru, domovském světě orků a vyhnanství draeneiů, vládl klid a mír. Bohužel, vůdce draenei jménem Velen měl jisté nedořešené spory s Kil'Jaedenem, generálem démonické Plamenné legie. Po dlouhém hledání se jeho špehům poštěstilo objevit unikající draenei a kromě drobných voyerských vsuvek (viz kniha Zrod Hordy, str. 101) dokázali démoni poštvat orky proti této rase. Magie orků, postavená na uctívání přírody, byla znenadání pryč (i příroda sama viděla, že orkové jdou proti všem jejím podstatám, když zabíjejí draenei). Proto zapůjčili démoni původním shamanům svou vlastní magii, čímž z nich stvořili první warlocky. Kdo jiný by měl být hrdinou této temné classy, než samotný první (a v podstatě nejmocnější) warlock? Gul'dan sám byl prostředníkem mezi Kil'Jaedenem a zbytkem své rasy, stal se faktickým vůdcem národa. Navíc přesně splňuje celou definici tohoto povolání. Byl ochoten klidně zradit celý národ, aby získal moc sám pro sebe. Dost možná právě kvůli němu nezvítězila Horda ve Druhé válce. Až v hrobce samotného Sargerase našel tento prohnilý ork s prohnilým charakterem smrt, když si ukousl příliš velké sousto a pokusil se z prokleté krypty získat mocný artefakt. Unikátní silou warlocka v Hearthstone je vyvolání „náhradníka“ z podsvětí. Máte již boje dost? Mocný Lord Jaraxxus to vezme za vás. Za 9 mana krystalů naprosto nahradí vašeho hrdinu, v „základní výbavě“ obsahuje také vlastní Hero Power: Za 2 mana krystaly vyvolá 6/6 Infernála. Ne, nežertuji. S tímto na stole je těžké prohrát.

Hero Power

Gul'danova Hero Power je skutečně nebezpečná – pro soupeře, ovšem také pro vás. Za 2 mana krystaly udělíte poškození za dva do svého vlastního hrdiny. Říkáte si, proč kuchat sám sebe, když bych měl raději likvidovat toho na druhé straně? Není to zbytečné, toho se nebojte. Za tuto cenu totiž můžete líznout kartu do ruky. Ještě stále si ťukáte na čelo? Na papíře tato schopnost příliš silná není. Ovšem v praxi dělá mnoho. V pozdějších kolech vždy přijde nedostatek karet. A pokud máte možnost lízat o jednu více (díky čemuž také i hrajete o kartu více), než oponent, navíc každé kolo, to se ještě rádi budete řezat nožem do nohy. Navíc, správný warlock si vždy najde nějakou oběť, ze které si zdraví vysaje.

Ability

A jak tedy využívají temnou magii v praxi?

Free (základní ability, které dostanete v úvodním balíčku):

Drain Life: Klidně warlockům říkejte „komáři“, budete mít částečně pravdu. Budou vám pít krev a vysávat vaše zdraví. Za 3 mana krystaly udělí poškození za dvě a o stejnou hodnotu vyléčí sám sebe. Tímto dokáže efektivně pokrýt pravidelné sebepoškozování za účelem lízání karet. Hellfire: Když warlock uklízí, tak jedině ohněm. Za 4 mana krystaly udělí 3 zranění úplně do všeho. Bez výjimky. Do sebe, do něho, do tebe. Ve většině případů a při správném načasování tak dokáže důkladně vyčistit stůl. Varování: Pokud vám doma manželka/přítelkyně/matka oznámí, že potřebuje pomoct s úklidem, takto to nedělejte! Shadow Bolt: Zde je zbytečné nějak dlouze popisovat, co daná abilita vyvede. Za 3 mana krystaly vyšlete jakousi kouli ze samotné temnoty na protihráče a udělíte mu 4 poškození. Výsledek logicky nemůže být nic jiného, než tma před očima.

Common:

Corruption: Politici při vyslovení názvu ability jistě zbystří. Bohužel pro vás, o žádné klasické uplácení se nejedná. Toho warlock nemá zapotřebí. Použití této ability nemá okamžitý efekt. Na začátku vašeho příštího kola však bude soupeřův minion, cílený touto schopností, doslova zmizen. Za 1 mana krystal dobré, že? Nezapomínejte však při svém taktizování, že tento minion stále může jednou zaútočit. Mortal Coil: Rána z milosti. Ovšem velmi bolestivá. Za 1 mana krystal udělíte soupeřovu minionovi (nepříliš) bolestivou ránu za 1. Samo o sobě nic moc. Podstatná je druhá část schopnosti této ability. Pokud totiž nepřítel díky tomu zemře, získá vám tak jednu další kartu na ruku. To už zní výhodně. Sacrificial Pact: Občas je nutné někoho obětovat pro dobro větš... vlastně menšiny. Chudák nebohý démon, vyvolaný vaší vlastní silou, bude za 0 mana krystalů zapuzen zpět do podsvětí a jeho energie vás vyléčí o pět životů. Hlavně si dejte pozor, ať stejného démona nevyvoláte zpět, vděčnost by asi neprojevil. Soulfire: Na první pohled zdarma udělíte 4 poškození. Užírá vám to však duši! Tedy, spíše vaše karty. To může hodně ovlivnit hru. Z ruky totiž vyhodíte jednu náhodnou kartu, může vás to tedy stát nejslabší, ale také tu nejsilnější, kterou si chystáte. Jediné pořádné použití mi přijde v kombinaci s Hero Power – v konečném důsledku „nepřijdete“ o kartu, ovšem zaplatíte 2 mana krystaly a 2 životy. Rozhodnutí je na vás. Demonfire: Další abilita s vícero možnostmi využití. Za 2 mana krystaly můžete udělit 2 poškození do soupeřova miniona, nebo svého démona posilnit o 2/2. Z vašich démonických frajerů jistě půjde větší hrůza, když budou vašemu soupeři takto růst před očima. Power Overwhelming: Cena – 1 mana krystal. Efekt? Hrozivý. Pro obě strany. Způsobí, že jeden z vašich spojenců získá na jedno kolo +4/+4. Samo o sobě hezké, že? Ovšem dívat se pak na jeho strašlivou smrt, to je pouze pro silné povahy. Ale počkat, vždyť to přesně warloci jsou! Tak co váháte? Obětujme, obětujme. Sense Demons: Že je šestý smysl nesmysl? Omyl, warloci ho mají. Vycítí démony na hony daleko (nemyslím onen sirný zápach, který vydávají, ten totiž cítí i kdokoliv jiný než warlock) a přivolají si dva náhodné z nich do ruky za cenu 3 mana krystalů. Poznámka: Pokud v decku žádní neexistují, dostanete přinejmenším obyčejné Impíky se statistikami 1/1. Těch je vždy dost, karty vám tak nikdy nedojdou. Summoning Portal: Sice je tato karta charakterizována jako minion, já ji však považuji spíše za abilitu, s tím rozdílem, že ji můžete „zabít“. Za 4 mana krystaly bezmocný kus šutru, který v prvním kole žádný převeliký efekt nemá. Ale pokud ve hře zůstane, dokáže hodně zamávat výsledkem. Každého svého miniona pak totiž hrajete za nižší cenu, a to dokonce o 2. Pokud jste si vhodně pošetřili pár karet v ruce, můžete pak na stůl vysázet menší armádu a soupeře zaskočit. Většinou už to nerozdýchá.

Rare:

Shadowflame: A další vlna obětování. Zde za 5 mana krystalů zničíte svého služebníka, jehož uznáte za nehodného vaší přízně. Udělíte však zranění rovné jeho útoku do všech soupeřových minionů. Jeden obětovaný kus tak může znamenat citelné ztráty na druhé straně herního pole. Siphon Soul: Za 6 mana krystalů jednoduše zničíte libovolného miniona (pozor, pokud trpíte roztřesenou rukou, lze tak zničit i své miniony, takže se raději několikrát ujistěte, než zmáčknete spoušť). Duše postiženého miniona nebude vyhozena jen tak, třeba do sifonu, ale bude využita pro dobročinné účely. Vyléčí vás o 3.

Epic:

Bane of Doom: Tak toto může být skutečný obrat ve hře. Abilita, která za 5 mana krystalů způsobí 2 poškození. Ne, tentokrát nejsem sarkastický, jedná se o silnou schopnost, ale musíte si nejprve vyslechnout i její druhou část. Pokud takto cílený charakter (klidně i váš) zničíte, vyvoláte do hry náhodného démona. Pokud jste již měli tu čest se s některým z nich seznámit, rozhodně vás zničení vašeho spojence a následný příchod téměř nezastavitelné zrůdy nepotěší. Na druhou stranu, aniž bych vás strašil, vždy se může něco pokazit a vyvoláte si pouhého „impíka“. Twisting Nether: Tlačítko „restart“. Jak jinak nazvat abilitu, jež zničí vše živé na stole? Tedy, samozřejmě kromě hrdinů, neboť na remízu warlock nehraje. Ovšem cena 8 mana krystalů znamená, že po jejím zahrání nemůžete hned naplnit stůl, nebudete totiž mít dost volných krystalů. Proto její užití pořádně zvažte.

Warlock a jeho parta démonů

Způsob hry warlocků je dost specifický. Má totiž přístup k mnoha extra silným minionům, konkrétně démonům. Paktujte se s nimi, dokud můžete, s mnoha z nich je totiž lepší být spojencem než jejich nepřítelem. Jak vyplývá z abilit, hrát warlocka bez démonů je mrhání časem a kartami. Nikdy zkrátka nedosáhnete kvalit pořádné pekelné partičky. Je libo vnadnou Succubu? Chodící táborák (Infernal)? Věrný psík (Felhound)? Stačí zavolat. Oni přijdou. Hrdinova schopnost nebo další karty (např. Sense Demons) zaručují, že budete mít skutečně mnoho příležitostí k lízání karet. Ty by vám tak nemusely dojít. Při skladbě balíku neopomíjejte některé miniony, kteří vám umožní se léčit, protože životy mizí a zase přicházejí v rychlém sledu. Nebojte se trochu riskovat, jedině tak přesvědčíte soupeře, že má hru pod kontrolou, zatímco vy si připravíte úklid stolu nebo nástup některé silné karty, jako je Lord Jaraxxus, do hry. Tvařte se tedy nenápadně, nebojte se čekat na správný okamžik k rozpoutání pekla.
Pokud si o Warlockovi chcete počíst více, můžete navštívit http://hearthstone.wikia.com/wiki/Warlock

Naposledy upravil/a Glea'ar 21.03.2014 v 22:27:35.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Bartyx 30.08.2013 08:53

Warlock byl jediný z těch soupeřů v první části hry, se kterým jsem měl celkem problémy. Fakt i ten počítač za něj hraje celkem slušně a jelikož hraju Rouga, musel jsem proti němu postavit speciální deck.

Raagul 30.08.2013 00:53

že já to vůbec četl....teď se chci dostat na betu ještě víc

Blam 29.08.2013 19:24

Ano, omlouvám se, již je opraveno. +5/+5 přidával před svou úpravou.

Glysinda 29.08.2013 19:02

Nepřidává power overwhelming náhodou +4/+4?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet