Konečně známe nerfy karet

Jak se blíží Rok Krakena, tak přišel čas k odhalení výsledků našeho přezkoumání Basic a Classic karet. Blizzard (dále jen Blizz) se zaměřil na Basic a Classic karty, protože tyto budou určovat směr obou formátů v následujících letech. Bylo nutné pečlivě zvážit následující změny, ale Blizz věří, že díky jejich analýze a spoustě feedbacku komunity správně určili změny karet.

Za každou změnou stojí jednoduchý princip: Nové karty by měly mít efekt na Standard a měly by obohatit Wild, aby byl Hearthstone vždy dynamický, svěží a zábavný přesně, jak má být.

Pokračujte dále, abyste se dozvěděli víc!


Druid karty

Nejpopulárnější druid decky se stále skládaly z velké části z druid karet. To kazí kreativitu při tvoření decků a nechává druidy stagnovat. Blizz chce oživit tvorbu druid decků, takže mění ty nejproblematičtější karty.

Je důležité ukázat, že Blizz má rád, když mají classy v Hearthstone určité karty, které se v decích objevují často, protože pomáhají v jedinečnosti class. Myslí si, že je dobré mít nějaké karty, které identifikují druid decky. Například Innervate a Wild Growth dávají druidovi unikátní sílu, takže se rozhodli je neměnit.

Ancient of Lore

Draw karet je mocná schopnost v Hearthstone a Ancient of Lore našel snadno cestu do takřka všech populárních druid decků. Rádi by, aby hráči druida věděli, že i jiné karty se mohou měřit s Ancient of Lore, takže se snížil počet drawnutých karet ze 2 na 1.

Force of Nature

Nová verze Force of Nature snižuje jeho cenu o 1, ale ruší Charge a nechává Treanty permanentní - stejně jako ostatní Treanti, které druid vyvolává. Tato změna také ruší mocné one-turn combo Force of Nature + Savage Roar. Nyní bude mít protihráč šanci se vypořádat s hrozbou, kterou Treanti tvoří, a nebude vždy povinnost mít combo.

Keeper of the Grove

Keeper of the Grove je silný a všestranný minion, který kombinuje Silence se solidními staty, což z něj dělá kartu do takřka všech druid decků. To, jestli je potřeba mít v decku Silence, je důležité rozhodnutí, takže by Keeper of the Grove neměl být automatickou volbou pro všechny druid decky. Jeho staty byly změněny z 2/4 na 2/2.

Silence a removal

Když už se mluví o Keeper of the Grove, tak Silence a odstranění miniona je silný efekt v Hearthstone. V současnosti jsou některé možnosti odstranění příliš hrané a spojené s miniony, kteří mají dobré staty, nebo jsou prostě moc silní. Přestože je removal důležitou součástí Hearthstone, tak dělá hraní velkých, vzrušujících minionů méně odměňující. Blizz mění některé z těchto karet, takže rozhodnutí zahrnout je do vašich decků má svou cenu, speciálně když se nemůžete rozhodnout pro ideální cíl pro ně. Tyto změny by měly pomoci k zajímavosti kartám s vysokým útokem a zajímavými efekty.

Ironbeak Owl

Ironbeak Owl je zdroj levného Silence pro spoustu decků. Spolu s blizzárdovským cílem udělat Silence efekty dražší zdražuje Ironbeak Owl ze 2 na 3 many.

Big Game Hunter

Big Game Hunter je levným zdrojem odstranění, který je spojený s minionem. Je dostatečně efektivní pro některé hrdiny s mocnými class removaly zvolit Big Game Huntera. Jeho cena se zvyšuje z 3 na 5 many.

Hunter's Mark

Hunter's Mark je důležitá věc pro Huntery. Ale je příliš efektivní za 0 many. Cena je zvýšena na 1.

Silní neutral minioni

Silné, hodně hrané neutrální karty mohou potlačit rozhodnutí při tvorbě decku a kazit jejich jedinečnost. Tyto karty také dělají složitější tvorbu nových karet, které by se s nimi mohly měřit. Blizz mění tyto neutrální karty tak, aby mohly být jiné karty stejně kvalitní náhradou. Také tím otevírá dveře deckům více založeným na classách.

Knife Juggler

Knife Juggler by měl být dobrá volba v decích, které hrají mnoho levných minionů, ale s útokem 3 je hrán takřka univerzálně. Jeho útok se snižuje ze 3 na 2, takže tato karta se přesune do specifičtější role v decích, které ji obsahují, místo toho, aby byla takřka nejlepší volbou pro 2 mana-cost miniona.

Leper Gnome

Leper Gnome je silná karta na svou cenu a našel svou cestu takřka do každého agresivního decku. Nevyžaduje žádná další rozhodnutí, aby byl efektivní. Blizz by rád, aby se s ním mohli ostatní 1 mana-cost minioni měřit, takže snižuje jeho útok ze 2 na 1.

Arcane Golem

Charge je abilita, kterou jsme se naučili používat střídmě. Arcane Golem byl samozřejmostí v mnoha agresivních decích a "one turn kill" kombech a jeho nevýhoda málokdy hraje roli. Zaměřují se na oba problémy zrušení Charge a zvýšením jeho životů, zatímco nechávají jeho nevýhodu. Arcane Golem nyní bude 3 mana 4/4 minion s Battlecry: Give your opponent a Mana Crystal.

Molten Giant

Molten Giant je zajímavá karta, ale je příliš jednoduché pro hráče zredukovat jeho cenu na 0. Blizz zvyšuje jeho cenu na 25, aby zvýšili risk hráčů, kteří chtějí získat Gianta zdarma. Změny Force of Nature a Arcane Golema dělají klesnutí na málo životů méně riskantní, což jim umožnilo učinit tuto změnu.

Rogue karty


Blade Flurry

Blade Flurry je problém, protože dovoluje board clear a velký burst damage a je také překážkou v přidání lepších karet pro Rogue. Aby vyřešili tyto problémy, zvyšují cenu Blade Flurry ze 2 na 4 a nyní bude mít efekt pouze na miniony, takže Rogue si budou muset vybrat mezi odstraněním hrozeb, nebo útokem na nepřátelského hrdinu.

Master of Disguise

Abilita od Master of Disguise dát permanentní Stealth byla problémem po dlouhou dobu, takže mění Master of Disguise, aby dával Stealth pouze do příštího tahu. Tato změna otevírá nové možnosti pro budoucí karty.


Blizz děkuje za přečtení, jak došli k rozhodnutí o změnách karet. Tyto změny přijdou jako součást Hearthstone patche 5.0. Buďte připravení se připojit 27. 4, kdy přijde nejnovější expanze - Whispers of the Old Gods, představení formátů a počátek Roku Krakena. A my ještě nakonec děkujeme za přečtení našeho českého článku!



Naposledy upravil/a Tetrisek 20.04.2016 v 22:08:29.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Hombre 26.04.2016 08:42

Cvrcek
Do 10.5. Každý může disnout nerfnuté karty (kromě Hunters Marky) za plný počet dustu. Tedy stejně Dustu který je potřeba k jejich vycraftění, normálně jde dissovat karty za mnohem méně dustu. Např. Ironbalk Owl jako commonka jde dissnout za 40 dustu (normálně bys ji dissnul za 5) a její vycraftění je také 40 Dustu. To samé platí i pro zlaté verze, Zlatou sovu bys normálně dissoval za 50 ale teď můžeš za 400, stejně tak jako její craft. Jednoduše řečeno, vyplatí se všechny nerfnuté karty dissnout a pokud se i přes nerf bude stále hrát tak jí můžeš vycraftit zpět a přitom nic neztratit. Dissování se obecně moc nedoporučuje, protože je ztrátové, ovšem toto je výjimka kdy se diss vyplatí, můžeš jen získat, nemůžeš nic ztratit.Závěr: Dissni všechny nerfnuté karty, pokud ti některá v budoucnu po vydání Old Gods bude chybět, vycraftíš si ji zpět.
Ještě bych za sebe doporučil si takto získaný dust nechat v záloze do té doby než budeš pevně přesvědčený že se spálených karet dokážeš vzdát a nebo ty karty zase najdeš v expert pacích v takovém případě já osobně uvolním z dustové banky tolik dustu kolik odpovídá cenně karty.

Cvrcek 26.04.2016 06:45

oran
Zdravím prosím vás mohl by mi někdo nějak objasnit Jak to je s téma kartami proc to dissujete ?? A jaké karty ja myslel ze lepší je si karty nechávát než diss jsem začátečník tak v tom mam zmatek
Do 10.5. Každý může disnout nerfnuté karty (kromě Hunters Marky) za plný počet dustu. Tedy stejně Dustu který je potřeba k jejich vycraftění, normálně jde dissovat karty za mnohem méně dustu. Např. Ironbalk Owl jako commonka jde dissnout za 40 dustu (normálně bys ji dissnul za 5) a její vycraftění je také 40 Dustu. To samé platí i pro zlaté verze, Zlatou sovu bys normálně dissoval za 50 ale teď můžeš za 400, stejně tak jako její craft. Jednoduše řečeno, vyplatí se všechny nerfnuté karty dissnout a pokud se i přes nerf bude stále hrát tak jí můžeš vycraftit zpět a přitom nic neztratit. Dissování se obecně moc nedoporučuje, protože je ztrátové, ovšem toto je výjimka kdy se diss vyplatí, můžeš jen získat, nemůžeš nic ztratit.Závěr: Dissni všechny nerfnuté karty, pokud ti některá v budoucnu po vydání Old Gods bude chybět, vycraftíš si ji zpět.

oran 26.04.2016 06:22

Zdravím prosím vás mohl by mi někdo nějak objasnit Jak to je s téma kartami proc to dissujete ?? A jaké karty ja myslel ze lepší je si karty nechávát než diss jsem začátečník tak v tom mam zmatek

reve 21.04.2016 14:19

Karri
Takže pokud jednu z těchto karet mám a budu z ní chtít dusty dostanu plnou cenu jako bych ji pak chtěl vycraftit ?? Myslím po té aktualizaci !??
presne tak

Vencino 21.04.2016 13:54

to je to čeho sem se bál - že blizzardi zpomalí metu, hrozně rád totiž hraju aggra ((

Karri 21.04.2016 12:57

Takže pokud jednu z těchto karet mám a budu z ní chtít dusty dostanu plnou cenu jako bych ji pak chtěl vycraftit ?? Myslím po té aktualizaci !??

reve 21.04.2016 09:47

memuzete porovnavat co se hraje ted...ty rozhodnuti byly delany do budoucna pro Standard format..tim nerikam, ze jsou nerfy vporadku, ale ani ze nejsou...to se uvidi az se bude hrat standard...

Frajda#2225 21.04.2016 08:13

Nerf druid komba melo prijit davno.No Sebrat rogune blade flury je podle me chyba.Byla to zabava..

Sebastian 20.04.2016 21:47

Nerf Jugglera, tý RNG sra.ky, to má být ten nerf? Oproti tomu Molten Giant, pecka a jako blade Flurry???? To snad nemyslí vážně toto. Na deck trackeru mám odehráno 2137 her, proti roguně jsem z toho hrál 57x !!!! A oni nerfnou asi její největší zbraň. Proč nerfnou něco, co snad nikdo nehraje, protože je to slabý, to mi hlava nebere. Ještěže už i tu rogunu mám zlatou, protože bych musel hrát nějakej homo deck. Blil bych z toho...

Stankey323 20.04.2016 21:41

Som zvedavý, ako sa bude hrať Handlock a jeho vetvy.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet