Jelikož zatim popisuji pokaždé jiného hrdinu, tak dneska budu v tomto trendu pokračovat a připravil jsem si "Charge Warriora". Bohužel, Warrior nepatří k těm nejlepším hrdinům, které můžeme hrát a tak sestavování decku není taková výzva jako u ostatních. Tím nechci ale označit warriora za druhořadý deck či nějak slabý (sestavený deck funguje dobře), ale nesestavíte s ním tolik decků jako u jiných hrdinů.
Hlavní myšlenka tohoto decku se točí okolo Charge karet a podpory. U tohoto decku je docela velké dilema jaké karty zařadit, protože né vždy je charge karta pro tento deck výhodná a tak se musí doplnit jinou kartou, která dokáže podpořit. A pokud využijeme i další warriorovu specialitu - získávající výhodu ze zraněných minionů - tak máme docela fungující myšlenku.
Charge je schopnost, která nám dovolí vyloženého miniona to samé kolo použít k útoku.
Minioni:
Začneme tedy miniony, kteří jsou opět důležitou součástí decku a vezmeme to tradičně od nejlevnějších po nejsilnější a zakončíme opět legendárkou:)
[common=285] je jedním z mála minionů, kteří Charge nemají, ale mají docela zajímavou Battlecry schopnost. Dá jednomu minionovi 1 dmg a přidá +2 k attack. Tedy pro náš agresivní deck to je docela dobrá karta, ale je potřeba jí volit s rozumem. Buď se tím dá posílit vlastní minion, ale za cenu oslabení a zajisté i krátké životnosti a nebo se tato schopnost dá použít proti soupeři, kdy jeho minion má poslední HP. Druhou kartou bez Charge a dobrou schopností je [rare=654]. Jeho výhoda spočívá v tom, že profituje ze zranění z vašich minionů a posiluje svůj útok o +1 za každou pecku (už vidíte tu výhodu s kombinací Taskmastera?). Aby minioni bez Charge mohli mít pro náš deck velké uplatnění, musíme do decku přidat [free=1009], který všem minionům Charge propůjčí. Prvním minionem s onou schopností je trojkový [free=289], který toho bohužel moc nevydrží. 3 attack je sice pěkné, ale 1 HP je docela málo a má téměř jistotu, že se nedožije svého druhého kola. Ale o tom z části tento deck je a minioni platí daň za tuto schopnost. Aby chargovací minioni nebyli tak snadným cílem je jasné, že musíme sáhnout mezi tauntery a pár jich do decku přidat. [rare=763] sice taunterem není, ale Battlecry nám ze sousedících minionů tauntery udělá a ještě jim dá +1/+1. Za 4 many výhodná podpůrná jednotka a pokud na stole pár minionů máte, dokážete s tímto udržet důležité miniony. Jenže i taunter jednou zemře a tím pádem musíme mít další. Sáhneme proto snad k nejhranějšímu taunterovi v celém Hearthstone a to je "Taz'Dingo" aneb [free=635]. To už se ale zase musíme vrátit k hlavní síle decku, protože za stejnou cenu tu máme [free=28], což už je silnější charger. Stejnou schopností musí oplývat i další minioni. [free=622] má útok jen 2, ale jeho HP na 5ti nám dovolují si ho cíleně zranit a posílit (s Taskmasterem tedy můžeme mít na stole 4/4 miniona). Nyní nastává menší volba, protože při pohledu na karty je nám jasné, že Charge minioni nejsou extra silní, nemají extra výdrž, ale zase nejsou extra drazí. Takže musíme si zvolit mezi silnějším 5/2 [free=445] a nebo za stejnou cenu tu máme o 1 attack slabšího, o 1 HP robustnějšího miniona [rare=281], který má ovšem navíc Divine Shield. Máte rádi goblina a líbí se vám větší čísílka? Tak volíte první možnost. Ti ostatní zvolí přece jen Commandera, vydrží 2x tolik. Goblina nakonec použijeme v případě, že nemáme poslední kartu a jak bylo napsáno na začátku, poslední kartou je legendárka. A koho jiného než [legendary=338]. Osmimanovej týpek s Charge a ještě lepším Engage. V základu má sice slabých 4/9, takže by se to dalo považovat za dalšího obyčejného a drahého chargera, ale zmínění Engage ho posílí o +6 attack! Takže už za lehké škrábnutí nám na stole bude ležet minion s 10 attack a to už je co říct.
Spelly:
U spellů tu máme dva kousky za 0 mana krystalů. Zahrát zdarma spell a k tomu něco udělat/získat? Ne nekupte to. [free=344] dá vašemu miniovi stejnojmennou schopnost a jelikož v decku pár mininů bez této schopnosti máme, tak se karta hodí. Další karta je [common=22]. Dělá to samé co dělá Taskmaster, ale zdarma. Levnýma spellama to není konec a za 1 mana krystal tu je [free=785], která eliminuje jakéhokoliv zraněného miniona. Obětujme jeden nemocný kus, zraňme nepříjemného miniona a rovnou ho odstřelme. Dobrá karta na nabuffované jedince, legendárky či tuhé tauntery. [common=1074] nám v tomto případě také pomůže aniž bychom obětovali vlastní a ještě si k tomu lízneme kartu pokud cíl nezabijeme. Další 2 body zranění dá i [free=940], ale s tím rozdílem zranění dvou minionů. [free=1007] pak slouží pro ukojení touhy po krvi i našemu hrdinovi - +4 attack do konce kola. Po krvi touží samozřejmě i vaši věrní minioni a pokud je z nich někdo zraněn a běsní po odplatě, tak [common=1108] mu přijde vhod.
Náš deck je sestaven a můžeme vidět, že se tento deck dá sestavit z takřka základních karet.
Přehled karet:
2x [free=344]
2x [common=22]
2x [free=785]
2x [free=940]
2x [free=1007]
2x [common=1108]
2x [common=1074]
2x [common=285]
1x [rare=654]
2x [free=1009]
2x [free=289]
1x [rare=763]
2x [free=28]
2x [free=635]
1x [free=622]
2x [rare=281]
1x [legendary=338]*
* Legendárku nahradit nelze (jak tomu bylo u jiných deck preview), protože podobný ekvivalent k této kartě není. Buď zvolíte výše zmíněnou 5/2 golbinku, která moc nevydrží a nebo sáhnete zajisté po dalším tauntu bez efektu navíc. Najděte ho v decku a nebo vycraftěte, ale Gromm zde musí být!
Síla tohoto decku závisí na schopnosti hráče s ním zahrát, protože je tento deck obtížnější na zahrání. Je potřeba dobře volit mezi poškozením vlastní jednotky, buffnutí a obětování pro eliminaci překážky. Při nesprávném načasování nám poškozený a posílený minion padne dřív než stihne něco udělat a my tak začneme v boji tahat za kratší provaz.
To je pro tentokrát vše...
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet