Začátek čtvrté sezóny nám odhalil nový card back na červenec, který je evidentně inspirovaný Naxxramasem, takže se zdálo, že dlouho očekávané rozšíření Curse of Naxxramas je za dveřmi. Odložení odhalení cenových informací ale jen zaselo pochybnosti do srdcí hráčů a vyrojila se spousta otázek a teorií. Aratil z Blizzardu se k některým z nich vyjádřil.
Prvně, datum vydání. Curse of Naxxramas je v této době stále naplánováno na vydání v červenci. Zároveň bylo naznačeno, že vývoj následujícího Adventure by neměl trvat tak dlouho.
Stále míříme na vydání Curse of Naxxramas tento měsíc. To se nezměnilo. Jestliže se to změní, dám všem vědět, jakmile se to dozvím já sám.
Opravdu doufám, že důvod, proč Naxx trvá tak dlouho, je, že budují podklady, které urychlí vydání budoucích rozšíření. Konec konců, neřekli, že Naxx je v pokročilé fázi vývoje už před několika měsíci?
Momentálně budujeme základy pro Adventure mód celkově a plánujeme je využít pro další rozšíření. Toto by určitě mělo pomoci s daty vydání budoucích přídavků do Adventure módu.
Co se týče odložení odhalení cenového rozvržení Adventure módu, Aratil se vyjádřil, že to bylo díky špatné komunikaci mezi týmy a ne údajnému odložení expanze.
Byla tu pěkná řádka otázek na toto téma, takže se tu pokusím odpovědět, jak nejlépe dokážu.
Adventure mód je pro nás kompletně nová věc, ve skutečnosti Hearthstone je stále poměrně nový. Je tu spousta faktorů, které je třeba promyslet při stanovování cenového rozvržení, a my chceme, aby to působilo přístupně pro nové hráče stejně jako pro hráče, kteří nemají zájem utratit reálné peníze. To vyžaduje nejen výzkum na naší straně, ale také hodně testování způsobem pokus-omyl. Ve skutečnosti nám chvíli trvalo si vůbec uvědomit, že chceme rozdělit Adventure mód do jednotlivých křídel.
Když jsem původně oznámil, že míříme na oznámení informací okolo cen Curse of Naxxramas 1. července, netušil jsem, že zatím stále ještě procházíme jedním kolem interního zkoumání týkajících se malých detailů, tudíž můžete jednoznačně svádět tuto chybu na mě. Ale jsme blízko!
A nakonec se Aratil vyjádřil k tomu, jak jsou na tom vývojáři s odstraňováním bugů. Vypadá to, že čím dál tím lépe.
Chvíli mi trvalo najít odpověď na tuto otázku, vzhledem k tomu, že nemám přímý přístup k těmto informacím. Zrovna nedávno jsme dokončili implementaci všech hlavních prvků a nyní pracujeme na dopilování a implementování posledních věcí.
Primárně se nyní zaměřujeme především na opravování bugů a přípravě hry na vydání. Tým opravil přes 200 bugů jen za poslední týden a nové bugy jsou stále objevovány. Jakmile budou všechny nalezené bugy opraveny, hra bude muset ještě projít několika koly testů kvality pro zajištění, že bude připravena.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet