Jeden z vývojářů hry Hearthstone, Ben Brode, se nedávno zúčastnil Turn2 podcastu. Zde se rozhovořil o mnoha zajímavých tématech, jako jakým způsobem probíhal vývoj Curse of Naxxramas nebo jak veliké by mělo být další rozšíření. Zde vám přinášíme nejzajímavější informace, které v podcastu padly, pokud jste ale znalí angličtiny a chcete si osobně poslechnout celý podcast, můžete tak udělat zde: http://www.twitch.tv/ihearthusite/b/555230688
-
Další rozšíření hry Hearthstone přinese určitě více než pouze třicet nových karet.
-
Na Observer módu, ve kterém budeme moct sledovat hru pouze jako divák, se zatím stále pracuje. Zatím nemůžeme prozradit žádné další detaily.
-
Pokud máte nějaké připomínky, co by se určitě mělo do Hearthstone zapracovat, nebojte se o tom dát vývojářům vědět. Třeba právě Observer mód původně vůbec plánován nebyl, až komunita si ho vyžádala a brzy se ho dočká.
-
Aktuálně nejsou v plánu vůbec žádné změny karet ve hře. Jak už bylo zmíněno několikrát, vývojáři chtějí na jednotlivé karty sahat co nejméně, spíše se snaží vše řešit přidáním karet, které některá silná comba zastavují.
-
Jak probíhal vývoj Naxxramasu:
-
Nejprve byly navrženy karty, které hráči obdrží v Adventure módu jako odměny.
-
Následně byly připraveny souboje s bossy na normální obtížnost. Zde strávil tým nejvíce času.
-
Ve třetí fázi proběhla příprava Class Challenges, kdy tým vytvářel zábavné decky, se kterými by hráči tyto výzvy hráli.
-
Teprve pak přišla na řadu heroic obtížnost. Cílem bylo udělat ji co nejšílenější, ale zároveň stále porazitelnou.
-
-
Pokud jste bojovali proti heroic Bossovi Loathebovi, jistě mnohé z vás napadlo, že snadným způsobem, jak ho zničit, bude využít kartu Alexstrasza. Jenže omyl! Když ji totiž proti Loathebovi zahrajete, Kel'thuzad poznamená: "Tohle je Naxxramas v heroic obtížnosti! Zde žádné takovéto hloupé triky neplatí!" a tuto legendární kartu vám zničí bez jakéhokoliv provedeného efektu a navrácení many. Toto rozhodnutí bylo poměrně složité, považuji ho na jednu stranu za dobré, na druhou stranu ale také za značně frustrující. Sice tato mechanika dělá hru mnohem zábavnější a zajímavější, na druhou stranu si ale mnozí uvědomili mechaniku bosse a vymysleli si taktiku se zmíněnou kartou, třeba si ji i vycraftili a nakonec za to byli v podstatě potrestáni.
-
Maexxna je potenciálně velmi silná karta. Museli jsme pečlivě vybalancovat její útok, aby se nestala až moc velkou hrozbou.
-
Loatheb byl speciálně navržen do současné mety, aby přímo kontroval balíkům, které spoléhají hlavně spelly, tedy například Miracle Rougovi.
-
Webspinner je příkladem, že nám stále záleží na tom, aby ve hře existovala jistá míra náhody. I ta je totiž důležitá, navíc nutí hráče za pohybu měnit strategii a přispůsobit se průběhu.
-
Během vytváření nového setu karet nebyla žádná z nich změněna kvůli tomu, že by byla moc dobrá nebo špatná při použití v Areně.
-
Někteří hráči si stěžují, že je Zoo balík problémem. Myslíme si, že je teď ještě příliš brzy po vydání Curse of Naxxramas na to, abychom mohli jasně říct, jak se mu bude s novými kartami dařit, nebo ne.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet