Od dob vydání expanze Kobolds & Catacombs, začal Blizzard implementovat do expanzí menší solo adventury. V těchto adventurách jste si mohl vybrat speciálního hrdinu, který oplýval jedinečnou Hero power. Postupně jste poráželi protivníky, vylepšovali jste si balíček atd. Výjimku pak tvoří expanze The Boomsday Project se svojí laboratorní skládankou (Puzzle Lab). The Great Dalaran Heist se nese v podobném duchu, avšak v daleko více grandiózním stylu.
The Dalaran Heist by se dalo říci, že to je (zatím) vrchol adventurového tažení Blizzardu v Hearthstone. No řekněte. Devět Hrdinů, kdy každý disponuje třemi Hero Power (ty si postupně odemykáte plněním Questů). Každý Hrdina vám nabízí tři startovací balíčky + jeden vytvořený náhodnými kartami. Připočtěte k tomu 75 jedinečných protivníků, "Dalaranské hospody" a spousty dalšího obsahu s Anomaly módem. (o něm se zmíníme později). Takovýto obsah by měl uspokojit mnoho hráčů.
O čem adventura je?
V The Dalaran Heist se zhostíte role služebníka tzv. E.V.I.L League. To znamená, že vy jste ti zlí a oškliví. Konečně se na to také podíváme z perspektivy záporáků. I když hráči Hordy, co si občas odskočí do hospůdky na pár her Hearthstonu, znají perspektivu záporáků již mnoho let. Ano, Horda je prostě ta špatná, vy jste ti zlí, co neustále boříte křehký mír s Aliancí. O co ovšem E.V.I.L. League ve skutečnosti jde? Chtějí vykrást Dalaranskou banku? Togwaggle spokojeně zabručí. Nebo propustit vězně z Violet Hold? Ne! To není hodné Ďábelské Ligy. Ta chce ukrást přímo celý vznášející se Dalaran.
Kapitoly Dalaranu
Kapitoly jsou nám známá křídla. Daralan jich má celkem pět. První a druhá se nám otevřely 16. května. První byla, díky nekonečné štědrosti Blizzardu, zadarmo, druhou jsme si již museli zakoupit. A to buď skutečnými penězi nebo pomocí goldů. Co je však na kapitolách skvělé, je to, že každá Kapitola disponuje specifickou mechanikou, která odráží téma Kapitoly. Tak kupříkladu v Kapitole 2, Violet Hold - Dalaranské vězení - se setkáme s mechanikou uvězněných minionů. Tito minioni se dostanou do boje až po určité časové prodlevě, ale to vy už víte. Pojďme si říci něco více o Kapitolách.
- Kapitola č. 1 - Dalaran Bank, datum otevření: 16. května
- Speciální mechanika: Truhla s mincemi. Na začátku každé hry se na soupeřově boardu objeví truhla se staty 0/3 a Deathrattle - přidej každému z hráčů dvě Coin do ruky.
- Kapitola č. 2 - Violet Hold, datum otevření: 16 května
- Speciální mechanika: Uvěznění minioni. Na začátku každé hry bude z balíčku obou hráčů vybrán náhodný minion, který bude uvězněn na boardu (rozuměj - nemůže útočit ani nemůže být napaden). Minion se osvobodí a vlítne do hry po odplynutí tolik kol, jaká je jeho cena manakrystalů (minion stojí 8 manakrystalů, 8 kol tedy bude uvězněn).
- Kapitola č. 3 - Streets of Dalaran, datum otevření: 23. května
- Speciální mechanika: Přeplněné ulice. Na začátku každé hry budou tři místa boardu obou hráčů obsazena otravnými měšťáky. To znamená, že můžete vyložit maximálně čtyři miniony.
- Kapitola č. 4 - The Underbelly, datum otevření: 30. května
- Speciální mechanika: Prohození zdraví a útoku u minionů. Netřeba dále vysvětlovat.
- Kapitola č. 5 - Kirin Tor Citadel, datum otevření: 6. června
- Speciální mechanika: Čtyři střety navíc. Kapitola je delší o celé čtyři protivníky.
Odměny
Za každé splněnou Kapitolu si od zlosynů vysloužíte 3 balíčky ze setu Rise of Shadows (stačí vám porazit 5 bossů v Kapitole k získání odměny). Dohromady tedy 15 balíčků Rise of Shadows. To však není vše. Po dokončení celé adventury získáte také jeden zlatý balíček z Classic setu. No a konečně taky po odemčení všech pěti Kapitol adventury získáte zlatou legendární kartu -Zayle, Shadow Cloak.
Zayle, Shadow Cloak funguje na stejném principu jako Whizbang the Wondrefull, tedy na začátku každé hry vám Zayle vylosuje jeden z pěti "ZLÝCH" přednastavených balíčků. Co je důležité říci je to, že ačkoliv si obyčejnou verzi Zayle můžete vycraftit za klasických 1600 prachu (dust), tak zlatá verze Zayle je dostupná pouze z adventury. To znamená, že všech 5 balíčků ze zlatého Zayle obsahuje všechny zlaté karty.
Jako poslední odměnu vám adventura věnuje dva ruby karet. Jeden za splnění adventury v normal verzi a druhý za heroic verzi.
Hrdinové a jejich Hero Power
Adventura nabízí devět jedinečných Hrdinů a spolu s nimi i unikátní Hero Power. Každý z Hrdinů disponuje třemi Hero Power. Ta první je vždy totožná s povoláním, které známe z obyčejné hry. Následující dvě jsou pak jedinečné. Ty si však postupně odemykáte splněním různých Questů.
Narozdíl od předchozích solo adventur je zde pak nabídka tří různých startovacích balíků. Každý balík je zaměřen na určitý styl karet. I tyto startovací balíčky si otvíráte postupně. Jako třešnička na dortu je pak čtvrtý startovací balíček, který náhodně poskladá karty. Balíčky pak postupem hry doplňujete a vylepšujete. Pokud tedy budete chtít vyzkoušet opravdu úplně všechno, nějaký čas vám to jistě zabere. Nyní si pojďme představit služebníky E.V.I.L. League.
Rakanishu - Mage (dostupný při otevření první Kapitoly)
Hero Power
- Fireblast (2 manakrystaly) - uděl 1 damage
- Burning Wit (1 manakrystal) - zlevni jednu náhodnou kartu ve tvé ruce o 2 manakrystaly
- Frostburn (2 manakrystaly) - zmraz miniona. Jestliže je už zmrazen, tak uděl 2 damage
Startovní balíčky
- Flicker Tricker - Synergie kouzel
- The Elements - Synergie elementálů
- BURN! - poškození z kouzel + Secrety
Vessina - Shaman (dostupný při otevření druhé Kapitoly)
Hero Power
- Totemic Call (2 manakrystaly) - přivolej náhodný totem
- Evolution (2 manakrystaly) - Přeměň přátelského miniona do miniona dražšího o 1 manakrystal
- Refresh (1 manakrystal) - Lízni kartu (Overload 1manakrystal)
Startovní balíčky
- Carve and Curse - Midrange Shaman se solidními kartami
- Primal Storms - Aggro balíček se synergiemi s Overloadem
- The Swamp - Murlock/Token balíček
Ol’ Barkeye - Hunter (dostupný při otevření druhé Kapitoly)
Hero Power
- Steady Shot (2 manakrystaly) - uděl 2 damage nepřátelskému Hrdinovi
- Opportunist (2 manakrystaly) - přidej minionovi +2 do útoku pro toto kolo
- Pet Training (1 manakrystal) - přidej 1/1 Shifting Chameleon do ruky
Startovní balíčky
- Beast Within - synergie zvířat (beastů)
- Locked and Loaded - Lock and Loaded + mraky kouzel
- Tech and Death - synergie Deathrattle + mechů
Kriziki - Priest (dostupný při otevření třetí Kapitoly)
Hero Power
- Lesser Heal (2 manakrystaly) - uzdrav (heal) 2 životy
- Disort (2 manakrystaly) - prohoď životy s útokem
- Soothe (1 manakrystal) - uber minionovi -2 do útoku až do dalšího kola
Startovní balíčky
- Disciplined - Divine Spirit + Divine favour + léčivé synergie
- Shadows - temně laděné karty( Shadow Word: Pain, Mind Blast, apod.)
- Visions - Deathrattle minioni + karty za 0 manakrystalů jako je Lazul's Scheme, Forbidden Words,Forbidden Shaping)
Captain Eudora - Rogue (dostupný při otevření třetí Kapitoly)
Hero Power
- Dagger Mastery (2 manakrystaly) - tas kudlu se staty 1/2
- Yoink (2 manakrystaly) - přidej si do ruky náhodnou kartu ( od jiného povolání)
- Cut-less (1 manakrystal) - uděl 2 damage nezraněnému minionovi
Startovní balíčky
- Skulker - Tempo balíček + synergie stealth karet
- Dead Man’s Tale - Deathrattle + synergie loupeživých (thief) karet
- Kobold’s Desire - synergie zasouvacích a procitujících karet
Mr. Chu - Warrior (dostupný při otevření čtvrté Kapitoly)
Hero Power
- Armor Up! (2 manakrystaly) - přidej 2 Armor
- Invigorating Brew (2 manakrystaly) - uděl 1 damage do miniona a zároveň mu přidej +2 do útoku
- Undermine (2 manakrystaly) - zasuň dvě bomby do soupeřova balíku (při jejich líznutí soupeři udělí 2 damage)
Startovní balíčky
- Tough Crowd - synergie s Enrage a zbraněmi
- Burning Fury - synergie s Draky a Rush
- Boomin’ - synergie s mechy a bombami
Squeamlish - Druid (dostupný při otevření čtvrté Kapitoly)
Hero Power
- Shapeshift (2 manakrystaly) - přidej +1 útok na toto kolo a +1 Armor
- Lifebloom (2 manakrystaly) - uzdrav do plných životů miniona
- Touch of Bark (2 manakrystaly) - přidej minionovi stay +1/1
Startovní balíčky
- Ferocity - Token a Deathrattle karty
- Two Paths - Vyber jednu z možností karty
- Nature’s Boon - synergie léčení a stroměčků (treantů)
Tekahn - Warlock (dostupný při otevření páté Kapitoly)
Hero Power
- Life Tap (2 manakrystaly) - lízni kartu, uděl si 2 damage
- Pain Split (2 manakrystaly) - uděl si 2 damage a zároveň uděl i soupeři 2 damage (i minionovi)
- The Pact (2 manakrystaly) - uděl si 2 damage, přivolej Impa se staty 2/2
Startovní balíčky
- Sacrificial - sebepoškozování + Deathrattle karty
- Seeker - Generace Karet
- Imp-ressive - synergie Impů a démonů
George the Fallen - Paladin (dostupný při otevření páté Kapitoly)
Hero Power
- Reinforce (2 manakrystaly) - přivolej na board miniona se staty 1/1
- Backup (2 manakrystaly) - přidej si do ruky tři 1/1 Silver Hand Recruits
- Boon of Light (2 manakrystaly) - dej přátelskému minionovi Divine Shiled
Startovní balíčky
- Old Hero - synergie s Divine Shieldy
- Adventure - synergie s posilujícími (buff) kartami
- Holy Flames - Secrety + Draci
Poklady a pasivky
Nyní následuje galerie "pokladů" a "pasivek". Poklad je nějaký mocný minion, zbraň nebo kouzlo a pasivka je vlastnost ovlivňující celou hru od doby, kdy si ji vyberete.
Poklady
Pasivky
Dalaranské Hospody
Dalaranské hospody je zcela úplnou novinkou, kterou vidíme úplně poprvé. Jedná se tzv. přátelský střet. V tomto kole "bojujete" proti hospodskému, který vám nabízí několik možností, co provést s vaším současným balíkem. Můžete některé karty vyhodit z balíku, posílit (buffnout) je, nějak vylepšit nebo vám dokonce hospodský nabídne nějaké karty ze svého balíku, které si můžete koupit. Každou takovou akci je třeba však řádně zaplatit a penízky na vše, co vám hospodský nabídne, nemáte. Inu, bez peněz do hospody nelez.
Anomaly a Heroic mód
Heroic mód všichni dobře známe ze starých dobrých adventur. Jakmile úspěšně dokončíte Kapitolu na normal úrovni, můžete ji dokončit i na Heroic úrovni. Protivníci jsou náročnější, mají více životů, lepší strategie atd. Však to znáte. zajímavější je spíše po nás Anomaly mód. Jakmile dokončíte celou adventuru, tak se vám otevře Anomaly mód. O co se jedná? V tomto módu před začátkem každého "runu" bude určen náhodný efekt, provázející vás po celou dobu runu. Někdy ten efekt je spíše na okrasu, někdy zcela změní samotné základy hry. Dosud jsou známy dva efekty: Hallucinating - oba hráči dostanou do balíku 10 halucinogenních karet. Co to znamená, to nevíme. Druhý efekt je Wild Magic - kouzla se čarují ještě dodatečně (tedy 2x). Cíl je určen náhodně.
Tak to je takový průvodce skrze nejnovější adventuru The Dalaran Heist. Doufáme, že vám bude nápomocna.
Co na to říkáte? Přijde vám užitečný takový průvodce nebo byste radši rádi sami objevovali tajemství adventury?
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet