Blizzard nám konečně po týdnu spekulací oznámil, které karty budou nerfnuty. A musím říci, že to stojí za to!
Po tom, co se dohrají HCT Summer Playoffs uvidíme nerf celkově 6 karet. Tyto karty poté půjde disenchantnout za jejich plnou cenu. Prosím, nerozebírejte je, dokud nedorazí patch!
Nerfnuty budou:
- Naga Sea Witch - Nyní stojí 8 místo 5.
- Spiteful Summoner - Nyní stojí 7 místo 6.
- Dark Pact - Nyní doplní 4 místo 8 životů.
- Possessed Lackey - Nyní stojí 6 místo 5.
- Call to Arms - Nyní stojí 5 místo 4. (Už nelze použít v sudém paladinovi)
- Crystal Core - Nyní ze všech vašich minionů udělá 4/4 místo 5/5.
Takto to oznámil Blizzard:
V updatu, který dorazí po HCT Playoffs, uděláme nějaké balanční změny týkající se těchto karet:
Naga Sea Witch - Bude stát 8 many (navýšeno z 5)
V updatu 9.1 jsme do hry přidali pravidlo, které umožňovalo, aby za určitých podmnek při použití Naga Sea Witch stáli gianti 0 many. Toto bylo ovšem velku lehké.
Myslíme si, že Hearthstone je celkově lepší pokud zde existují typy decků jako Naga Sea Witch + gianti, ale zároveň chápeme, že s tím jak nyní karta funguje je lehké vytvořit až směšný brzký board, když na něj většina class nemá ani odpověď. Proto jsme se rozhodli upravit Naga Sea Witch zvýšením many. Koncept comba zůstává neměnný, ale přijde později a tak bude možné na něj řádně odpovědět.
Spiteful Summoner - Bude stát 7 many (zvýšeno ze 6)
Po tom, co přišla rotace expanzí pro rok Havrana, se Spiteful Summoner stal o dost silnější v decích s 10 manovými spelly.To je způsobeno tím, že je momentálně ve Standartu méně 10 manových minionů. Takto mohli hráči prakticky počítat s tím, co jim padne. I přes oběti během deckbuildingu šlo o velmi silnou kartu, a tak jsme se rozhodli, že bude lepší pokud bude stát 7 many, což bude trochu vyvažovat možné silné miniony, které mohou padnout v kombinaci například s Ultimate Infestation.
Dark Pact - Doplní 4 životy (sníženo z 8)
Jsou zde 2 věci, které dělají Dark Pact silným: Za jednu manu bylo opravdu lehké ho použít například s Carnivous Cube, Possessed Lackey a Spiritsinger Umbra pro opravdu velké combo. Také dává Warlokům velký léčící potenciál, takže karty jako Kobold Librarian a Hellfire se dají použít bez „trestu“. Snížením léčení budou muset Warlockové přemýšlet nad tím, kolik poškození během hry dostanou.
Possessed Lackey - Bude stát 6 many (zvýšeno z 5)
Některé comba s Possessed Lackey jsou opravdu těžké pro soupeře, který na ně často nemůže nalézt odpověď. Proto jsme se rozhodli, že zvýšením jeho ceny na 6 many zajistíme hráčům trochu času, aby nalezli odpověď na toto combo.
Call to Arms - Bude stát 5 many (zvýšeno ze 4)
Momentálně jsou ve hře 3 populární Paladin decky: Lichý Paladin, Murloc Baladin a Sudý Paladin. Lichý a Murloc byly nejsilnější během prvních pár týdnů od vydání Witchwoodu. Zvyšujeme cenu, abychom omezili jeho použitelnost v Murloc a dalších paladin decích. Zvýšením ceny očekáváme, že se přesune do lichého paladina, ale myslíme si, že nebude mít takový dopad na hru.
Poznámka: Díky tomu nahrazujeme v předsestaveném decku „Greymane's Alliance“ Saronite Chain Gang místo Call to Arms
The Caverns Below - Odměna za quest nyní bude vašim minionům dávát 4/4 (sníženo z 5/5)
Quest Rogue decky používaly strategii, která byla nejsilnější proti pomalým control deckům, ale má problémy proti ostatním typům. Snížením na 4/4 zůstane Quest Rogue pořád použitelná proti Control-heavy deckům, ale zároveň nebude automatická prohra pro středně control balíky.
Myslíte si, že tyto změny jsou dobré? Jak to ovlivní současnou metu? Napište svůj názor do komentářů.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Mcbrambe 19.05.2018 11:15
Leeeroy byl taky vícekrát nerfnutej
Frajda#2225 19.05.2018 12:47
Leeroy byl v bete za 4 many a v 2014 nerfnutej na 5.
Takze jenom 1x byl nerfnutej.
Sebastian 18.05.2018 16:47
Naga - souhlas, turn 5 a 5 giantů na boardu, wow, to jsem to ale skvěle zahrál, kokotina prostě.
Summoner - ubohost, nerfnul bych ho ještě víc, teď je to fakt děsně silná karta.
Pack & Lackey - nesouhlasím, jedinej control deck, co se v tý ubohý metě teď hraje a je šance s ním vyhrávat je warlock, dostane dva nerfy, takže se nebude hrát žádnej control deck.
Call to Arms - je mi to fuk, sice to je silný, ale dá se to (paladina nehraju).
Quest - Jako NEPORAZIL jsem quest rogue v týhle expanzi s žádným control deckem, prostě to nejde, je tam šance asi tak 5 procent, což je fakt špatný, určitě jsem pro nerf.
Jinak jsem zvědav na metu po nerfu, počítám, že to bude samej skilled tempo mág a podobná sračka, smutný...
Frajda#2225 18.05.2018 09:34
ó děkuju Blizz, díky za to.
Ten quest rouge je o ničem. Blizz systematicky nerfuje balíky, které se hrají furt stejně bez ohledu na oponenta a to tedy Quest rouge fakt je.
Nerfy warlocka si nemyslím, že byly nutné, šel porazit i tak, ale je fakt že ho hrál každej druhej, takže se dost okoukal. Ten summoner, taky cajk, idkyž šel taky obehrát i teďka.
Palec nahoru!
Frýdl 19.05.2018 21:53
U Warlocka byl problém ten, že ho zahrála i poloretardovaná opice. Tohle se snaží řešit právě nerfem Dark Pact.
Mortenegra 18.05.2018 08:41
U me dobry. Sudyho paladina je mi lito, ted s nim hraju, abych mel paladina konecne ve zlate, tak to beru trochu osobne a nerf rogue questu mi prijde vtipnej, nerf jedne karty podruhe, to tu jeste nebylo, ne?
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet