Nerfy karet jsou pokaždé, po vydání nové expanze, oblíbeným tématem Hearthstone komunity. Ne jinak je tomu i v případě Rise of Shadows. Co si o kartách a případných nerfech myslí někteří šampióni?
- Ike se vyjádřil ve smyslu, že současná meta se stále formuje a podle 16 nejlepších hráčů ještě není čas na to, aby došlo k nějakému zásadnímu rozhodnutí.
- justsaiyan uvedl, že Dr.Boom, Mad Genius je problém. Mnoho hráčů hraje v současnosti Warriora, což znamená extra dlouhé hry. Dokonce má pocit, že v případě, kdy se setkají dva Warrioři, tak ani nejde o tzv. mirror zápas. Dr.Boom je problémem kvůli rotaci Death Knights, jelikož tyto silné karty jsou pryč, zatímco Boom zůstal.
- Bunnyhoppor si pak myslí, že Rogue je příliš silný a následně uvedl i důvody:
- Ostatní povolání potřebují nějakou odpověď na Waggle Pick a Raiding Party
- Nejslavnější loupežník ze Stormwindu Edwin VanCleef je problémem. Měl by být přesunut do Síně Slávy (Hall of Fame). Jako další nerf vidí u Preparation. U této karty by si představoval, že by se efekt změnil tak, že by karta zlevnila další kouzlo (Spell) pouze o 2 manakrystaly.
- Karta Magic Carpet je v současnosti v pořádku, avšak s dalšími budoucími expanzemi může u Roguny způsobit problém.
- Mělo by se něco udělat s Dr. Boom, Mad Genius, pro zachování zdravé atmosféry hry.
- Chtěl by vidět nějaké změny ve hře, než začne Heartshtone Grandmasters s novým formátem Specialist, protože se obává, že každý bude hrát buď Rogunu nebo Warriora.
- Hunterace vidí největší problém v Roguně, konkrétně v EVIL Miscreant. Zdražil by tuto kartu na 4 manakrystaly.
Celé rozhovory s výše uvedenými šampióny pak najdete zde.
Co si myslí komunita?
Skrze různá fóra bylo vysledováno, že Hearthstone komunita se přeje nerfy 4 karet. Dr. Boom, Mad Genius, Edwin VanCleef, Magic Carpet a EVIL Miscreant.
Pozn. autora: Určitě bych uvítal nerf Dr. Booma, to je bez diskuze. Ostatní karty bych neviděl jako problematické, určitě ne pak Edwin VanCleef.
Co si myslíte vy? Souhlasíte s kartami, které by měly být nerfnuty? Nebo by si nerf zasloužily úplně jiné karty?
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
lojza 06.05.2019 17:08
Jen se zeptam pritomnych - a k cemu by bylo to zdrazeni Elysiany? Stejne ji clovek hraje az na konci hry, kdy je v podstate jedno, kolik stoji. Pomohlo by to o nejake desetiny procent, ale rozhodne by to nebylo nic zajimavyho.
A u Booma bych presne souhlasil s myslenkou nerfnout mu ty rushe u mechu, to je naprosto sileny, imho.
Kamahl 07.05.2019 15:19
Kdyby stála víc jak 8 man, tak už skoro jistě nepude bouncnout a zahrát znova, což se dnes děje, kdy mirrory wariorů často končí plichtou dosažením limitu kol na hru.
lojza 07.05.2019 19:11
@Kamahl Aha, tak to jsem vubec nevedel, ze neco takoveho existuje :-D Fakt jsem v zivote neslysel o tom, ze ma HS nejakej limit na pocet kol za hru :-)
p.Marstasky 04.05.2019 11:10
Ja bych nechal vse jak je,jedno povolani porazi druhé a maximalne bych nerfnul Elysianu,asi bych ji zvedl na 10 many a to by mělo stacit
Thebeasthasneverrest 04.05.2019 09:07
Všichni by chtěli nerfnout Booma, ale nikdo v tomto článku nezmiňuje právě Elysianu díky které se hry neskutečně dokáži protahovat. To jako fakt?! WTF. Jedinej nerf, kterej by asi byl připustný u Booma je, že by se smazal jeho efekt rushe u mechů. Jinak v té kartě nevidím absolutně problém. Edwin taky není nijaký problém toho bych určitě nedával do Hall of Fame, když tak ho nerfnout, že by nepřidával +2/+2 ale jenom +1/+1. Zdražení Miscreanta na 4 many s tím souhlasím a stejně tak i Carpet. Ale hlavní problém je teď Elysiana, která by pomohla nerfnout na 10 many!
Sebastian 03.05.2019 20:25
Nerf booma muze chtit leda aggro primitiv, muj nazor. Bohuzel aggro primitivu je vetsina, drtiva.
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet