Pět možných expanzí v Hearthstone

Nové Adventure rozšíření Blackrock Mountain je úspěšně za námi. Proto jsme si v redakci položili otázku: co bude dál? Rozhodl jsem se sepsat seznam možných dalších Adventure rozšíření, kterých bychom se mohli, ale samozřejmě nemuseli, dočkat. Vývojáři mají v tomto ohledu velmi volnou ruku a obrovské množství inpirace. Lore World of Warcraft je pro karetní hru Hearthstone prakticky nevyčerpatelné. Nicméně několik favoritů převyšuje ty ostatní. Ještě v úvodu bych rád upozornil na fakt, že Blizzard zatím vybíral Adventure expanze z původního Vanilla World of Warcraft (Naxxramas, Blackrock Mountain). Bude se nadále držet této zásady, nebo se posuneme dál? Půjdou rozšíření po sobě chronologicky, jako tomu bylo ve WoW předloze?

 

1. Karazhan

Pro spoustu hráčů jedna z prvních raidovacích zkušeností. Tento raid se objevil v prvním World of Warcraft rozšíření The Burning Crusade, ale i přesto se nachází v Azerothu, konkrétně v temné lokaci Deadwind Pass. Tato opuštěná věž dříve byla obývána samotným Medivhem, kterého můžete znát z kampaně Warcraftu 3, kde je Vaším průvodcem. Po jeho smrti se však v Karazhanu usídlili démoni a ostatní temné síly.

Jedná se o rozsáhlou instanci, ve které Vás čeká dvanáct soubojů s bossy. Uvnitř se setkáte s démony, draky, nemrtvými, mechanickým golemem, titánkou, ale například narazíte i na partii šachů, nebo divadelní představení v opeře. Finálním bossem je Prince Malchezaar.

Karazhan je mým favoritem a proto ho řadím na první příčku. Sami vývojáři Hearthstone se nechali v mnoha rozhovorech slyšet, že Karazhan patří mezi jejich nejoblíbenější raidy (čí ne?) a rozhodně se někdy v HS objeví. Snad každý hráč Warcraftu má na tento raid samé příjemné vzpomínky. Navíc Karazhan má dostatečnou velikost, aby sám naplnil jedno celé rozšíření, což je problém u mnoha raidů (Molten Core musel být implementován do BRM).



 

2. Ice Crown Citadel

Příběh Arthase je snad tím nejznámějším příběhem v celém Warcraft lore, proto i Ice Crown Citadel (sídlo Lich Kinga) je považován za jeden z nejlepších raidů v celém WoW. Nenajdete jiný ikoničtější raid. Každý chce porazit svého Liche, jak ve WoW, tak ale i v HS.

https://ikralla.files.wordpress.com/2014/04/icecrown_citadel_loading_screen.jpg
 

Celé ledové sídlo obsahuje tři dungeony (The Forge of Soul, Pit of Saron, Halls of Reflection), v kterých narazíte celkem na osm bossů. Samotný hlavní raid pak obsahuje dalších 12 soubojů. V cestě k sesazení Lich Kinga z jeho trůnu Vám budou čelit jeho přisluhovači z Pohromy. Opět narazíme na draky, včetně Lich Kingovi nejvěrnější Sindragosy, šíleného profesora, vzdušnou bitvu, ale například budeme zachraňovat Valithriu – uvězněného draka. Finálním bossem je samozřejmě Lich King, do tohoto boje Vás vede Tirion.

Dlouho jsem přemýšlel, jestli zařadit ICC na první, nebo druhé místo. Nakonec jsem dal přednost Karazhanu z lehce nostalgického důvodu. Nicméně se nemusíme obávat. Je nad slunce jasné, že ICC se v Hearthstone objeví.

 

 

 

3. Black Temple

Po Northrendu se opět vrátíme o jednu expanzi zpět, tedy do Burning Crusade. Jen málokterý hráč nikdy neslyšel o jednom z nejikoničtějších raidů ve World of Warcraft, domovu slavného Illidana Stormrage – Black Templu. Tento raid dlouhou dobu patřil k tomu nejtěžšímu, čemu jste mohli v prvním WoW rozšíření čelit. Snad každý chtěl Illidanovi dokázat, jak se spletl, když o hráčích mluvil jako o nepřipravených.

Black Temle však v minulosti nebýval tak temný, jako je jeho současná podoba. Ještě ve starém Draenoru patřil mezi Draeneiské pevnosti. Ten však byl na rozkaz Gul´dana později dobyt a sloužil jako centrála Plamenné legii v jejím níčivém tažení. Po té, co si Illidan podrobil většinu Outlandu, si zvolil BT za své sídlo. V raidu narazíte na celkem 9 soubojů s Bossy, mezi které patří převážně démoni, nagy a elfové. Na konci samotné instance na Vás čeká souboj se samotným Illidanem, během kterého Vám pomáhá Akama, jenž původně Illidanovi věrně sloužil, ale využije příležitosti ke zradě samotného zrádce – Illidana.

Illidan je po Arthasovi (Lich Kingovi) snad nejpoznávanější postavou z celého světa Warcraftu a tak se dá jednoduše očekávat, že i jeho sídlo se někdy v Hearthstone objeví v podobě Adventure modu. A vzhledem k předpokladu, že vývojáři HS sáhli po dvou starších expanzích (Naxx, BRM), můžeme reálně BT očekávat.


 

 

4. Ahn'Qiraj

U čtyřky bych se opět vrátil do dob Vanilla World of Warcraft. Konkrétně bych se rád zmínil o instanci Ahn'Qiraj. Otevření této instance doprovázel obrovský event, do kterého se zapojili snad všichni hráči. Společnými silami se sbíraly suroviny a plnily questy, které byly zapotřebí pro otevření tohoto raidu. Šlo o jakýsi závod mezi realmy, kterému se to povede nejdříve.

Ahn'Qiraj jako takový je městským státem, který okupuje národ Qirajů, kteří připomínají hmyz. Tento národ vede C'Thun, jenž sám i celé město založil a je finálním bossem celé této instance. Patří mezi jednoho ze starých bohů. Celé AQ je rozdělené do dvou raidů: Ruins of Ahn'Qiraj (6 bossů) a Temple of Ahn'Qiraj (9 bossů).

Tento raid jsem se rozhodl na seznam zařadit kvůli jeho eventu, který ho doprovázel při spuštění ve WoW. Pro spoustu starších hráčů se jedná o krásnou nostalgii, ež by se mohla vrátit v podobě adventure modu v Hearthstone. Navíc karty v podobě bossů z AQ by mohly do hry přinést něco nového než jen převážně humanoidní hrdiny.

 

 

 

5. Caverns of Time

V mém posledním tipu jsem se rozhodl pustit na poměrně tenký led. Tyto jeskyně, které Vás přesunou v čase, slouží ve World of Warcraft k tomu, aby hráčům umožnili zažít dávné a známé příběhy ze světa Warcraftu na vlastní kůži. Jedná se tedy o jeden z nejrozsáhlejších komplexů, které ve WoW vůbec naleznete. V Caverns of Time se nachází 6 dungeonů a 2 raidy.

Mezi dungeony patří: Escape from Durnholde Keep (příběh Thralla a jeho útěku ze zajetí), Opening of the Dark Portal (otevření Dark Portalu), Culling of Stratholme (pomáháte Arthasovi spálit Stratholme), Well of Eternity (získávání Dragon Soul, jediné zbraně, kterou lze zabít Deathwing), End Time (posunutí se do budoucnosti a možné scénáře, jak by svět vypadal, pokud by Deathwing uspěl v jeho zničení), Hour of Twilight (finální tažení proti Deathwingovi).

Z raidů je zde Battle for Mount Hyjal, v němž se vrátíte v čase a pomáháte Malfurionovi, Tyrande, Thrallovi a Jaině bránit Strom Života před nájezdem Archimonda. Druhým raidem je Dragon Soul, v kterém na Vás čekají hned dva souboje se samotným Deathwingem.

Sami vidíte, že toto možné rozšíření má nekonečné hranice a otvírá prostor pro obrovskou masu Warcraft příběhů, které patří mezi jeden z důvodů, proč je World of Warcraft králem MMORPG. Realizace takto rozlehlého komplexu do karetní podoby může být velmi složitá, ale já bych se jí velmi rád dočkal.

 


 

Jakožto velký fanoušek Warcraftu a Blizzardu obecně se velmi těším na jakékoliv rozšíření, která nám vývojáři přinesou. Celý článek je jen malým exkurzem, co by to mohlo, ale také nemuselo být. Jedná se o moje velmi osobní preference, někdo může namítat, že jsem vynechal Ulduar, Zul Gurub, Firelands, nebo třeba Siege of Ogrimmar. Každý má ten svůj oblíbený raid. Nicméně je hezké, že předloh mají Hearthstone vývojáři nespočetně a my se tak můžeme těšit na další dobrodružství.



Naposledy upravil/a Kinedryl 11.05.2015 v 17:59:50.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

bretys 12.05.2015 15:21

Když vidím jak ty balíčky postupují , a co do hry přibylo za expanze AQ je opravdu poslední velký balík co chybí , vzhledem k tomu že Naxx už byl , Blackrockské hory s Nefarianem taky , ze základního wow už zbývá opravdu jen AQ a narovinu bylo by super mít ve hře nové karty takových bestií

Jirasul 11.05.2015 21:40

Rodann
Vynechat Ulduar je opravdu na pováženou. Btw. jako fanoušek WoW máš tedy mezery v lore (Silithidi rozhodně nejsou Qiraji + propojení C'thuna se starými bohy a titány - a to je jen k AQ) a jako redaktor dost zvláštní projev v kombinování anglikanismů s češtinou... just sayin'.
Kde je dáno, že fanoušek musí znát všechno? V lore jsem opravdu slabý, ale myslím, že pro účely tohoto článku to stačí. A Ulduar jsem vynechal z toho důvodu, že jsem Lich King datadisk hráčsky vynechal, proto k němu nemám tak hluboký vztah.

Rodann 11.05.2015 20:51

Vynechat Ulduar je opravdu na pováženou. Btw. jako fanoušek WoW máš tedy mezery v lore (Silithidi rozhodně nejsou Qiraji + propojení C'thuna se starými bohy a titány - a to je jen k AQ) a jako redaktor dost zvláštní projev v kombinování anglikanismů s češtinou... just sayin'.

tommystankov 11.05.2015 18:08

Ja bych byl pro urcitou pestrost dalsiho AM. Rad bych se podival do pouste na Ahn´Qiraj, nebo do dzungle Zul´Gurub. Ono postavit si takovej ..troll´´ balik by bylo super

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet