Manipulate Hearthstone Theorycraft
Hearthstone jako každá jiná karetní hra samozřejmě s prvkem náhody počítá od samého začátku. Právě pravděpodobnosti, šance a další náhodné faktory dělají hry méně či více předvídatelnými a opravdovými borci se stávají ti, kteří dokáží dělat správná rozhodnutí v situacích, kdy zcela jistě neví, co je v dalším tahu čeká. Obehrávání potenciálních playů oponenta pak dělí profi hráče od těch méně zdatných.
Představte si ale přidání nové herní mechaniky, kterou nazveme pro ilustraci Manipulate. Tato nová schopnost vybraných karet by hráčům dovolovala nahlédnout mezi 3 svrchní karty jejich knihovny (myšleno jejich decku) a tyto 3 karty vrátit na vršek balíku v požadovaném pořadí. Hráči by měli širší možnosti, jak ovlivnit budoucí tahy, najít odpovědi na agresivní tahy soupeře či potřebné karty k vytvoření vlastního tempa apod.
Co by se ale stalo, kdybychom hráčům přidali do hry více možností, jak kontrolovat nadcházející průběh hry? Hru by to jistě komplikovalo - bylo by vyžadováno hlubší přemýšlení nad budoucími tahy hráče i jeho oponenta. Na druhou stranu by pak do jisté míry odpadala nejistota a náhodnost, se kterou karty přicházejí na ruku.
Jak byste ohodnotili karty ukázané ve videu? Hráli byste je nebo jste spokojeni se současným stavem hry? Uvítali byste podobné Theorycrafty i v budoucnu?
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Hombre 23.11.2016 10:36
Ještě doplním....už hraju HS čím dál méně a přecházím na Gwent.nedávno jsem jen tak zkusil discolocka a schválně jsem se snažil vubec nepřemýšlet jen se snažil umlátit protivníka a z ramku 15 jsem byl na ranku 10 za chviličku s docela slušnými šnůrami vítěztví...což si myslím že odpovídá samo za sebe a zkusit si to může každý.
Hombre 23.11.2016 10:18
Sebastian 22.11.2016 20:49
Hombre 22.11.2016 19:36
lojza 22.11.2016 16:53
Hombre 22.11.2016 15:48
Podle mého názoru by měl MrDyDuska pracovat v Blizzardu...třeba bych teď nepřecházel po dvou letech na na Gwent a hrál bych obě tyhle karetní hry. Tak je pravda že s novým rozšířením se v Blizzardu možná blízká na lepší časy (zatím žádný přehnaný RNG a konečně začínají pracovat se slovíčkem IF) ..uvidíme. Jinak ta mechanika manipulate je super akorát by to možná chtělo poštelovat sílu a možná i raritu některých karet protože některé karty jsou příliž silné jako ta karta pro rogunu nebo ta karta pro paladina co ukazuje oba dva decky, ale to jsou věci ktere se bez prověření v praxi špatně odhadují takže to nevidím jako slabinu tohohle kvalitního theorycraftu... .
Hombre 22.11.2016 15:47
Hombre 22.11.2016 15:24
Podle mého názoru by měl MrDyDuska pracovat v Blizzardu...třeba bych teď nepřecházel po dvou letech na na Gwent a hrál bych obě tyhle karetní hry. Tak je pravda že s novým rozšířením se v Blizzardu možná blízká na lepší časy (zatím žádný přehnaný RNG a konečně začínají pracovat se slovíčkem IF) ..uvidíme. Jinak ta mechanika manipulate je super akorát by to možná chtělo poštelovat sílu a možná i raritu některých karet protože některé karty jsou příliž silné jako ta karta pro rogunu nebo ta karta pro paladina co ukazuje oba dva decky, ale to jsou věci ktere se bez prověření v praxi špatně odhadují takže to nevidím jako slabinu tohohle kvalitního theorycraftu... .
lojza 22.11.2016 09:43
Don Tettino 21.11.2016 19:12
Rovnako by som privital menej RNG.. uz je toto proste strasne vela... Pomaly kazda mechanika je random. A ono by sa to mozno dalo este udrzat, keby to vedel skill nejako ovplyvnit. Ale ten uz v dnesnej dobe skoro nic neznamena.
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet