Archeologické vykopávky jsou možná ve skluzu, ale vy i tak máte šanci se seznámit s další vlnou změn, které proběhly v rámci balancování hry během vývoje. V dnešním díle se podíváme na zoubek Gul’danovi, z legendárek se představí Gelbin Mekkatorque a Tinkmaster Overspark a článek uzavírá trojice giantů.
Legendárky
Gelbin Mekkatorque
Vypadá to, že vývojáři si jednoho krásného dne usmysleli, že by to nebylo zábavné, kdyby gnómské karty neprovázelo nějaké potenciálně sebezničující RNG. A tak se ctění pánové dali do práce a do jejich spárů nakonec padl i Gelbin Mekkatorque. Ten už se sice mohl pyšnit prvkem náhody v podobě vyvolání jednoho z čtyř ÚŽASNÝCH vynálezů, ale to bylo málo. A tak byl Poultryizer přestavěn na vynález hněvu a hrůzy. Původní verze vynálezu na konci vašeho kola s jistotou transformoval jednoho nepřátelského miniona na slepici. Verze 2.0 pak už rozšířila své pole působnosti i na vaše nic netušící miniony, aby se před novým Poultryizerem nemohl schovat vůbec nikdo. Stejně tak Repair Bot už se neštítí zrady a s klidem poskytne nepříteli 6 Health.
Tinkmaster Overspark
Králem v zemi RNG zaslíbené je ale stejně Tinkmaster Overspark. Když se ukázalo, že prvek náhody v podobě 1/1 nebo 5/5 miniona není dost a Overspark začal vládnout progamingové scéně, vývojáři nelenili a přidali další rozměr RNG. Teď nejen že už musíte obětovat kozu bohům RNG, abyste vám po transformaci vyšel kýžený minion, teď musíte obětovat i druhou, abyste vůbec trefili správného miniona.
Classové karty
V tomto díle došla řada na stále velice populárního warlocka.
Flame Imp
Říká se, že nejblbější nápady vznikají v hospodě u piva. A přesně tam nejspíš vznikl Flame Imp. A teď nemyslím toho, se kterým se setkáte v každé zoologické zahradě, ale toho, kterého se naštěstí podařilo úspěšně vyhubit. Někdo totiž dostal geniální nápad nacpat na 3/2 miniona za 1 many Stealth. Ano, Stealth. A ještě jako bonus dotyčný Warlock nedostal při vyvolání 3 damage, ale pouze 2. Takže prakticky jistých 3 damage na začátku druhého kole za 1 many. Stealth byl nakonec naštěstí odstraněn a později se i obdržený damage zvýšil na 3, a tak Flame Imp nakonec ztratil svůj zasloužený titul „Neuvěřitelně OP“.
Blood Imp
A další imp,který byl během jeho vytváření lehce přepálen. Stealth (opět) a +1 Health pro všechny přátelské miniony. Za 1 many. Není divu, že během této doby byly vidle nedostatkové zboží a pochodně osvětlovaly každý temný kout Hearthstone fóra, dokud Blood Imp nebyl nerfnut. Nechci si ani představovat, jak by nyní vypadal ladder, kdyby ještě existoval původní Blood Imp.
Pit Lord
Možná si právě teď říkáte „Pit Lord? Co to je?“ Ani bych se tomu nedivil. I přes intenzivní balancování se nikdy vývojářům nepodařilo plně dosáhnout situace, kdy by ve hře nebyl Pit Lord jedním velkým zjevením. Prvně byl Pit Lord 7/7 minion a dával svému hrdinovi ránu za 7 damage. All-in po všech stránkách. Buď vás mohl Pit Lord kompletně zrušit, nebo naopak zničit soupeře. A 7 Health bylo poměrně dost, aby to mohlo zajistit druhou situaci v mnoha situacích. Takže vývojáři ubrali 2 Health a najednou se situace zase otočila. 5 Health zase bylo poměrně málo na takový risk. Blizzard se nakonec rozhodl nasměrovat Pit Lorda od all-in stylu, ale příliš se mu to nepodařilo. Staty byly změněny na 5/6 a „pouze“ 5 damage do hrdiny, ale Pit Lord je stejně pořád ohroženým druhem a bez nějakého zásadního reworku se to ani nezmění.
Ostatní změny už byly spíše miniaturní. Mortal Coil a Sacrificial Pact si vysloužily nová jména, Sacrificial Pact navíc i nižší cenu, Dread Infernala potkala změna statů a nakonec cena Summoning Portalu byla navýšena.
Neutrální karty
Molten, Mountain a Sea Giant
Vybalancovat všechny tři tyto karty (a ještě s tím, aby se zachovalo jejich "téma") není úplně jednoduché. Ale Blizzard se výzvy nezalekl a pár úprav svým obrům věnoval. První změna se dotkla všech tří karet – snížení statů z 10/10 na "pouhých" 8/8. Vzhledem k tomu, jak dobré jsou tyto karty v chytře postaveném decku, to bylo jen k dobrému. Druhá změna pak potkala jen Sea Gianta, kterému byla cena snížena z 12 many na 10. To znamená, že i při velké smůle už nejde o nehratelnou kartu a zároveň je možné zamíchat hrou v dřívějších kolech.
Navigace:
[4. díl] --- [5. díl] --- [6. díl] --- [7. díl]
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet