HS Sweepstakes - vědomostní soutěž!

Máme tu soutěž o zbylých 8 klíčů z poslední várky. Tentokrát se jedná o vědomostní soutěž a vaším úkolem je odpovědět správně na níže uvedené otázky. Nezapomeňte si také řádně přečíst pravidla, aby nedošlo k nedorozumění, která se stávají jen proto, že soutěžící uvede špatný předmět a není tedy zařazen do slosování.

Soutěžní otázky

1) Ke které classe patří schopnost „Overload“? 2) Které classy mají mezi kartami pro své povolání nějakou zbraň? 3) Kdo je vaším druhým soupeřem v tutoriálu? 4) Kolik class může udělit pomocí Hero Power non-combat poškození přímo do hrdiny bez pomoci podpůrné ability nebo kouzla? 5) Kdy byl na hearthstone.cz uveřejněn první článek, který představoval povolání?

Pravidla

1) Musíte být registrováni na hearthstone.cz nebo wowfan.cz. Váš email se musí shodovat s vaším účtem zde na stránkách. 2) Musíte správně odpovědět na všechny otázky. 3) Pošlete e-mail na: redakce@hearthstone.cz s předmětem: HSFAN VĚDSOUTĚŽ. Do textu e-mailu napište správné odpovědi a také nick, pod kterým jste registrováni. 4) Své odpovědi posílejte nejpozději do 16. 10. 2013 23:59! 5) Vyhodnocení a losování proběhne 17. 10. 2013 a výherci budou kontaktováni.

Hodně štěstí!

Vyhodnocení

Správné odpovědi:

1) Shaman 2) Hunter, Paladin, Rogue, Shaman a Warrior 3) Millhouse 4) Hunter, Mage a Warlock 5) 15. 8. 2013 U čtvrté otázky jsme uznali i možnost bez Warlocka, případně pokud jste napsali pouze číslo. V případě druhé otázky nemohl být zařazen mezi správné odpovědi Warlock, protože Lord Jaraxxus není zbraň. Přišlo 358 emailů a z toho nakonec pouze 93 správných - ano, opravdu jsem prošel všechny - Jerryky. Výherci byli kontaktováni, takže si překontrolujte emailovou schránku. Zítra spustíme další soutěž, takže pokud jste nevyhráli, nezoufejte.

Naposledy upravil/a Jerryky 17.10.2013 v 17:51:32.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

RobinPTF 18.10.2013 16:09

Valefar
Kdo tomuhle nerozumí, neměl by vůbec HS hrát, protože bude dostávat na prdel...
První arény jsem dal s mojima zkušenostma 7:2.. jo není to výhra, ale nechápu, proč tady někoho ponižuješ, jsem zvědavý, jestli bys dal aspoň tři výhry

RobinPTF 18.10.2013 16:07

Podívej se na tu stránku ještě jednou http://hearthstone.gamepedia.com/Blood_Furya na Class -> je tam warlocka jestli jim může byt zahraná nebo ne, tak kde to sakra je v té druhé soutěžní otázce ? je tam jenom jestli má warlock mezi svojima kartama nějakou zbraň a ano to má

Valefar
Dovolím si vypíchnout:This is a weaponThis card cannot be obtained.play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon.JE TO KARTA, JE TO WEAPON A ZBÍVÁ VYŘEŠIT OTÁZKU JESTLI JE JARAXUS WARLOCK... Kdo tomuhle nerozumí, neměl by vůbec HS hrát, protože bude dostávat na prdel...

RobinPTF 18.10.2013 16:05

A kde v soutěžní otázce je napsané, že ta karta má být schopna být nasazená přímo dané classe ? Je tam jen, že to má být karta dané classy a to je, protože lord jaraxus sám o sobě classa není

Valefar
Dovolím si vypíchnout:This is a weaponThis card cannot be obtained.play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon.JE TO KARTA, JE TO WEAPON A ZBÍVÁ VYŘEŠIT OTÁZKU JESTLI JE JARAXUS WARLOCK... Kdo tomuhle nerozumí, neměl by vůbec HS hrát, protože bude dostávat na prdel...

Valefar 18.10.2013 16:00

Bellatrix
OMG, i mně se už podařilo pochopit, a to prosím jenom z toho, že jsem si přečetla tuhle diskuzi a klikla na odkaz http://hearthstone.gamepedia.com/Blood_Fury, že pořadatelé soutěže jsou naprosto v právu. A to jsem HS v životě nehrála, prostě jenom umím číst. Vážně nevím, jak jinak se dá pochopit This is a weapon automatically equipped by playing Lord Jaraxxus. This weapon cannot be equipped in any other way. a This card cannot be obtained by normal means. Instead, one must play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon. Z toho jasně vyplývá, že ta zbraň je až druhotný efekt a neváže se na kartu jako takovou. Váže se na kartou vyvolanou postavu (nebo jak tomu v HS říkáte). Evidentně to spoustu hráčů pochopilo stejně, jako to mysleli pořadatelé, z čehož jasně vyplývá, že pořadatelé asi mimo nebudou. Kdyby byli, tak by všichni odpověděli tak, jak se domníváš ty, že je to správně, to se ale nestalo. Tudíž to není ultimátní pravda a tudíž nemůžeš říct nemáte pravdu.
Dovolím si vypíchnout:This is a weaponThis card cannot be obtained.play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon.JE TO KARTA, JE TO WEAPON A ZBÍVÁ VYŘEŠIT OTÁZKU JESTLI JE JARAXUS WARLOCK... Kdo tomuhle nerozumí, neměl by vůbec HS hrát, protože bude dostávat na prdel...

RobinPTF 18.10.2013 14:46

Vy to tady nechápete, Blood fury je zbraň a je od povolání warlock, v té otázce není nic s nasazováním zbraně, nebo s tím, že musí být karta samostatně hratelná. Jenom to prostě splňuje podmínky té otázky. Takže by se to do odpovědi mělo počítat taky. pojmy- karty pro dané povolání -všechny karty, které jsou dané classy, a vůbec nezáleží na tom jestli jsou hratelné samostatně nebo ne, a jestli je může využít přímo daná classa a nebo si je někdo dát do decku - zbraň - a ano bloodfury je zbraň prostě splňuje to všechno co má, aby se to počítalo do dané odpovědi ..a je mi úplně jedno, kdo to vyhrál, klíč už mám jenom prostě ten co vytvořil tadytu soutěž špatně odpověděl na svoje otázky .. a možná, že to je trochu nefér, pro někoho, kdo to s warlockem u dvojky myslel dobře

RobinPTF 18.10.2013 14:31

Pořád ta zbraň spadá do otázky číslo dva. Ptají se tam prostě na toKteré classy mají mezi kartami pro své povolání nějakou zbraň? a Blood fury je zbraň a je povolání warlock .. vůbec v té otázce není, jestli ta zbraň může být warlocken nasazena, nebo že nesmí byt vyvolána nějakou jinou kartou, je to prostě pořád karta zbraně od warlocka !! takže by to mělo být jako správná odpověď, a bud se pořadatele soutěže spletli s odpovědí, nebo asi nejsou nejchytřejší v řešení logických problémů ..

Bellatrix
OMG, i mně se už podařilo pochopit, a to prosím jenom z toho, že jsem si přečetla tuhle diskuzi a klikla na odkaz http://hearthstone.gamepedia.com/Blood_Fury, že pořadatelé soutěže jsou naprosto v právu. A to jsem HS v životě nehrála, prostě jenom umím číst. Vážně nevím, jak jinak se dá pochopit This is a weapon automatically equipped by playing Lord Jaraxxus. This weapon cannot be equipped in any other way. a This card cannot be obtained by normal means. Instead, one must play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon. Z toho jasně vyplývá, že ta zbraň je až druhotný efekt a neváže se na kartu jako takovou. Váže se na kartou vyvolanou postavu (nebo jak tomu v HS říkáte). Evidentně to spoustu hráčů pochopilo stejně, jako to mysleli pořadatelé, z čehož jasně vyplývá, že pořadatelé asi mimo nebudou. Kdyby byli, tak by všichni odpověděli tak, jak se domníváš ty, že je to správně, to se ale nestalo. Tudíž to není ultimátní pravda a tudíž nemůžeš říct nemáte pravdu.

Bellatrix 18.10.2013 14:22

OMG, i mně se už podařilo pochopit, a to prosím jenom z toho, že jsem si přečetla tuhle diskuzi a klikla na odkaz http://hearthstone.gamepedia.com/Blood_Fury, že pořadatelé soutěže jsou naprosto v právu. A to jsem HS v životě nehrála, prostě jenom umím číst. Vážně nevím, jak jinak se dá pochopit This is a weapon automatically equipped by playing Lord Jaraxxus. This weapon cannot be equipped in any other way. a This card cannot be obtained by normal means. Instead, one must play Lord Jaraxxus, who takes the place of your hero and equips this weapon. Z toho jasně vyplývá, že ta zbraň je až druhotný efekt a neváže se na kartu jako takovou. Váže se na kartou vyvolanou postavu (nebo jak tomu v HS říkáte). Evidentně to spoustu hráčů pochopilo stejně, jako to mysleli pořadatelé, z čehož jasně vyplývá, že pořadatelé asi mimo nebudou. Kdyby byli, tak by všichni odpověděli tak, jak se domníváš ty, že je to správně, to se ale nestalo. Tudíž to není ultimátní pravda a tudíž nemůžeš říct nemáte pravdu.

Kulisekcz 18.10.2013 13:35

Jasně, admini se spletli, vy víte všecko, tím to zakončíme . Přesně takovou reakci jsem očekával, frustrace je strašná věc, co?

RobinPTF 18.10.2013 13:15

Kdybys mi tu aspoň napsal něco logického, nebo něco něčím podložené, ale jako tím, co si ty myslíš, tady nikoho nedostaneš, dobře, admiňi se asi spletli, může se to stát každému a nesprávně sami odpověděli na svoje soutěžní otázky.Ale ty tady píšeš, co je normální a co není normální, když ani nevíš, co to slovo znamená.

Kulisekcz
Neskutečný. Nechápu zdejší trolly a trotly, kteří si myslí a jsou přesvědčeni, že zbraň od Lorda J. patří mezi normální karty a tudíž je lock správná odpověď. JUST LOL. Zamyslete se nad sebou.

RobinPTF 18.10.2013 13:07

Co myslíš pojmem normalní karta ? Ty jsi maximálně tak trotl .. Je to prostě karta, co jineho by to bylo ? a je to zbraň a taky je od povolání warlock. Takže přesně spadá do odpovědi na tuto soutěžní otázku.Možná by ses ty měl zamyslet nad sebou. Proč by to jako nemeělo platit, protože někdo jako ty, kdo si myslí, že je chytrý, si myslí, že to není 'normální' karta

Kulisekcz
Neskutečný. Nechápu zdejší trolly a trotly, kteří si myslí a jsou přesvědčeni, že zbraň od Lorda J. patří mezi normální karty a tudíž je lock správná odpověď. JUST LOL. Zamyslete se nad sebou.

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet