Frost Giant Warrior:
O jakém kombu že je to řeč? Mnoho z vás by mohl napadnout naštvaný Raging Worgen, který během jednoho jediného tahu dokáže s pomocí dříve zahraného Emperora Thaurissana likvidovat nepřátelské hrdiny. Nicméně tohle kombo uvidíte spíše v upravených Patron balících, které soupeře pravděpodobně nezaskočí. Kolentův Control Warrior spoléhá na zajímavé synergie, kdy jako správný válečník užíváte svoji Hero Power, co možná nejčastěji, pro nasazení tuny zbroje. Z toho následně čerpá Frost Giant, 8/8 potvora, který pokaždé po zahrání Hero Power ubere jednu manu na svém mana costu. Stačí vám tedy desetkrát použít Armor Up a Frost Gianta máte zcela zadarmo. Je pravda, že osamocený Giant by toho příliš nesvedl, je nutné trochu ho povzbudit warriorovým Chargem, který dovolí Giantovi útočit hned po jeho zahrání, a navíc mu přihodí pěkné dva bodíky útoku navíc. Frost Giant se tedy chová tak trochu jako Gromm Hellscream, pomyslíte si. Ke Grommashovi však nemůžete v jednom tahu zahrát i Faceless Manipulatora. Kartu, která za 5 many přebere podobu i vlastnosti konkrétního miniona. Frost [e=22262]Giant s Chargem a Faceless Manipulatorem tak v jednom tahu umí už za 8 many vyčarovat nádherných 20 bodů poškození, kam si jenom budete přát.
Karty:
S tímhle válečnickým deckem budete hlavně čistit board a čekat na vaše velké kombo, pojďme si tedy říct, do jakých situací se ten který removal spell vyplatí hrát.
Execute:
Za jednu manu zničíte soupeřova poškozeného miniona. Ideální na likvidaci nahlodaných soupeřových legendárek či minionů s Tauntem, kteří stojí v cestě vašemu kombu.
Shield Slam:
Opět removal spell za jednu manu, který poškodí cílového miniona za tolik damage, kolik je hodnota zbroje na vašem Garroshovi. Nevíte zdali hrát Execute nebo Shield Slam? Shield Slam skvěle kombinujete s vašimi dalšími kartami, kdežto lehce nahlodat soupeřovy miniony nemusí jít tak snadno, proto upřednostňuji hraní Execute v první řadě. Shield Slam až déle v lategame.
Revenge:
Za dvě many takový pěkný Whirlwind. Ale počkat, co by to bylo za nesmysl. Revenge má přidanou hodnotu v tom, že pokud hodnota vašeho života spadne pod 12 hápéček, rázem udělíte všem minionům na boardu 3 damage poškození. Ideální proti rychlým aggro deckům.
Slam:
Tenhle spell budete chtít velmi často využít pro nahlodání soupeřova bijce a zároveň pro líznutí karty. Pokud však stojíte proti agresivnímu nebo midrange decku, nebojte se Slamem dotěrné soupeřovy miniony rovnou likvidovat.
Bash:
Ideální removal, který za 3 body poškození udeří, kam mu jen určíte. Navíc vám na tělo nahodí krapet toho tolik podstatného Armoru, ze kterého čerpá například Shield Slam.
Charge:
Jeden ze dvou spellů, který nevěnujete čištění boardu, ale je naprosto nutný pro vaše finišovací kombo. Nebojte, tuhle kartu má každý válečník ve své původní sbírce. Nebude vás stát ani trochu drahocenného dustu.
Shield Block:
Podpůrný spell, který vám nasadí slušný obnos zbroje, a navíc lízne další kartu z balíku. Takový standardní spell všech warriořích decků pomýšlejících na dlouhé hry.
Brawl:
Veledůležitý AoE spell, který zlikviduje téměř všechny miniony na boardu nehledě na jejich majitele. Téměř? Ano, protože jeden borec ze rvačky vždy vzejde vítězně. Brawl hrajete dvakrát, a to se vám v agresivní metě plné balíků, které dokážou obnovit svůj tlak, opravdu hodí.
Replacementy:
Považte, že se jedná o docela levný balík, tedy alespoň na poměry Control Warriorů. I tak ale budete z legendárek potřebovat nutně alespoň Justicar Trueheart, která vám zaručí přísun zbroje do pozdních fází hry. Boom se teoreticky nahradit dá, nicméně předpokládám, že tuhle zvrácenou kartu má stejně valná většina z vás ve sbírce. Pokud postrádáte jakoukoliv další kartu, zvažte její craftění, přijde vás maximálně na 400 dustů, a pokud se nemůžete vydat ani touto cestou, zkuste za ni zvolit náhradu, která vám pomůže s čištěním boardu.
Strategie:
Strategie je víceméně jasná. Od samotného začátku vám jde o krk. Chcete likvidovat soupeřův tlak ať už pomocí vlastní sekery, tak spellů, jako je Bash, Slam nebo třeba Revenge, pokud se rychle dostanete pod tlak malých dotěrných potvor. Sem tam se pokusíte o hlodnutí soupeřova hrdiny do tváře, abyste se přiblížili hranici 20 hápéček na nepřátelském rekovi. V midgame chcete lízat potřebné karty do smrtícího komba, pořád spoléháte na vaše removal spelly a miniony. jako je Sludge Belcher nebo Justicar Trueheart nebo Dr. Boom. Otázka lategamy pak závisí na síle vaší zbroje. Ve většině případů jí budete mít při správném hraní tolik, že Fatigue nebude vaší starostí a v klidu si počkáte na zahrání vašeho finišovacího komba. Věřte, že v současné metě bude málokdo čekat zvěrstvo, které na něj chystáte. Díky Kolentovi za tento skvělý nápad.
Závěrem:
Control Warrioři neodmyslitelně patří ke kartičkovému šílenstní už od vydání samotné hry. Vždy patřili mezi nejdražší balíky, které byly určené jen pro hráče se sbírkou plnou silných legenárek. Kolento však přišel se zajímavým způsobem, který obchází nutnost legendární sbírky a vsází raději na epickou kolekci a duo Frost Giant a Faceless Manipulator. Jaká to nečekaná kombinace.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet