Jak uzavřená beta postupuje a pomalu se chýlí ke svému konci, neustále kontrolujeme, zda jsou karty nadále vybalancované. Chceme se také ujistit, že najdou své uplatnění napříč všemi herními módy. V blížícím se patchi přineseme několik změn. Tou první, velmi podstatnou, bude Cap na zisk goldů za výhry, který bude mít hodnotu 100 goldů za den. Ten samozřejmě nijak neovlivní zlato získané pomocí questů a Areny, jedná se pouze o odměny za tři vítězství v módu Play. Důvod jeho vytvoření je kreativita hráčů, s jakou přicházeli na způsob, jak nekalými metodami získat zdarma velké množství této měny. Klademe velký důraz na pokud možno férové podmínky pro všechny, proto budeme i nadále celou situaci sledovat a budeme se snažit činit získávání goldů zábavnějším. Co se týče již zmíněného balancování karet, zjistili jsme, že pár dalších překonalo naše očekávání a potřebují o to více doladit. Tyto změny se projeví v nadcházejícím patchi. Samozřejmě se snažíme do karet zasahovat co nejméně, občas však nastane okamžik, kdy už podle nás není zbytí. Celkem se jich tedy bude měnit šest, k původní trojici Mind Control, Starving Buzzard a Unleash the Hounds se přidávají Shattered Sun Cleric, Flame Imp a Argent Commander. Shattered Sun Cleric již bude pouze 3/2 místo 3/3. Argent Commander si také pohorší na 4/2 místo 4/3.
- Obě tyto karty jsou za svou cenu velmi výhodné, a to dokonce tak, že si je hráči do svých balíčku vybírají mnohem časteji než ostatní karty za dané množství mana krystalů. Jejich oslabením doufáme ve zvýšení variability výběru v dané cenové relaci.
- Jedná se o drobnou změnu, i tak však doufáme, že bude Warlockův úvodní tlak nyní více rovný ostatním strategiím. V současné době sledujeme i několik dalších jeho karet, může tedy dojít i na jiné změny.
- Tato abilita je velmi silná, možná až příliš. Zdražením její ceny snad způsobíme, že si s vašimi velkými miniony zahrajete trochu více, než vám je soupeř ukradne.
- Může se to zdát jako maličkost, nicméně zejména proti Mágům, Druidům a Roguům se zdál Hunter někdy až příliš silný. Tato drobná úprava by měla zajistit jejich větší konkurenceschopnost.
- Původní koncept této karty se nám nelíbil. Umožňoval Hunterům vyhrát hru během jediného kola, aniž by na jeho začátku měl vůbec nějakého miniona na stole. To rozhodně nebylo naším záměrem. Její nová verze by měla do hry přidat zábavný prvek, můžete ji také zkusit využít k novým zajímavým kombům. Fantazii se meze nekladou.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Javorovej 10.12.2013 20:33
mAxxurr 10.12.2013 18:17
Zdravím,malinko mimo mísu, ale dnes mi přišel klíč od Blizzardu, a to jsem si už myslel, že hold budu muset počkat na open-betu. Tak vás nedočkavé jako jsem byl já doposud chci informovat, že Blizz stále rozesílá.
Javorovej 09.12.2013 21:37
Ve velkém schvaluji změnu MC i UTH.MC nemá cenu ani odůvodňovat. UTH byla fakt zmršená karta (viz. nssBoBovo video), kdy prostě drží na ruce karty a pak to v jednom kole vyloží. Proti tomu nebylo většinou obrany...
Blam 09.12.2013 21:30
lubojr 09.12.2013 21:24
A komunita je opět rozdělena, někteří si ve změnách libují, některým byla oslabena jejich oblíbená class, jiný se snaží jen zjistit, kdy bude open beta. Najdou se i takoví, kteří volají po dalších úpravách kvality karet, např. u mága a podobně.Proto se ptám, co si konkrétně o těchto změnách myslí autor článku? Ozdraví současnou metagame, nebo ji naopak ještě zhorší? Díky
Blam 09.12.2013 21:16
Že by zase blbnuly odkazy na karty? Občas se to stává, zkus tak 15x F5 a snad to pomůže případně jiný prohlížeč nebo jiné náboženství, až se budeš za funkčnost modlit, poslední dobou je to nějaké divné, snad se podaří to opravit co nejdřív.
SimaX 09.12.2013 21:15
SimaX 09.12.2013 21:13
asi těm něco schází
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet