Většina podobných her nese označení TCG (Trading Card Game – karetní výměnná hra), ale toto označení znamená pro hru samotnou řadu negativ.
Největší nevýhodou je samotný důvod, proč danou kartu s někým vyměňujeme. Měníme ji, protože ji nechceme a doufáme, že za ni získáme tu, po níž naopak prahneme. Faktem je, že některé karty mohou být napříč hráčskou komunitou mnohem atraktivnější než jiné a dá se zároveň očekávat menší šance na získání této karty, protože nejvzácnější kousky se budou vyskytovat v nových balíčcích zřídkakdy. Právě tyto karty bude chtít získat drtivá většina hráčů a někteří by se ke své vysněné raritě nemuseli dokonce nikdy dostat.
Toto je přesně důvod, proč se Blizzard rozhodl vyvinout tento systém craftingu. Každý hráč si po jisté době může vytouženou raritní kartu sám vytvořit.
Jak to všechno funguje?
Crafting systém by se dal docela přesně přirovnat k enchantingu ze světa World of Warcraft, kde za zničení předmětu (v našem případě karty), můžete obdržet magický prach, z něhož poté vylepšujete své stávající karty nebo tvoříte úplně nové, jež dosud postrádáte ve vlastní sbírce.
Onen prach můžete v HS najít pod originálním názvem "arcane dust". Zde je přehled, jaké množství arcane dust můžete dostat za raritu dané karty a jaké množství vás bude stát její tvorba (upozorňujeme, že hodnoty se mohou během vývoje změnit!):
- Common Card (běžná karta): 5 AD za zničení/ 40 AD tvorba
- Rare Card: 20 AD zničení/ 100 AD tvorba
- Epic Card: 100 AD zničení/ 400 AD tvorba
- Legendary Card: 400 AD zničení/ 1600 AD tvorba
Golden Cards
Tvorba těchto karet je také neoddělitelnou součástí tohoto systému. Tyto karty vás nijak nezvýhodňují, jde spíše o to, aby vizuálně zapůsobily na vašeho nepřítele, protože dodávají vašim oblíbeným kartám animační efekt. Existuje malá šance, že se zlatá karta vyskytne i v nově získaném balíčku karet.
Pojďme se společně kouknout, co vás bude stát zlepšení statusu vaší karty, aby se z ní stala zlatá karta (1. hodnota je AD, který obdržíte za zničení, 2. je AD, jež je potřeba pro tvorbu):
- Common Card (běžná karta): 50 AD/ 400 AD
- Rare Card: 100 AD/ 800 AD
- Epic Card: 400 AD/ 1600 AD
- Legendary Card: 1600 AD/ 3200 AD
Jste příznivcem tohoto Blizzardovského nápadu nebo si naopak myslíte, že vyměňování karet mezi hráči mělo větší kouzlo, a že systém craftování hru pouze okrádá o tuto možnost a místo toho, aby byl Hearthstone obohacen, tak ztrácí? Budeme rádi, když budete sdílet své názory na našem fóru.
Redakci Blizzfanu podporuje obchod Gamebrand, který nabízí širokou škálu herního merchandise a příslušenství. Pokud nás chcete podpořit, nakupte si tam něco přes tento odkaz.
Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet